معاون اول قوه قضاییه در پاسخاین سوال که اگر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند، شما در قوه قضائیه باقی می‌مانید یا خیر، گفت: در قوه قضائیه باقی می‌مانم و تصمیم ندارم از قوه بروم‌.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص گمانه زنی‌ها درباره انتخابش به عنوان ریاست قوه قصاییه، اظهار کرد: این حرف‌ها شایعه است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند، شما در قوه قضائیه باقی می‌مانید یا خیر، گفت: در قوه قضائیه باقی می‌مانم و تصمیم ندارم از قوه بروم‌.

وی تاکید کرد: آقای رییسی به دلیل درخواست های مردم پا به عرصه انتخابات گذاشتند. مردم آقای رییسی را با رای معناداری انتخاب کردند و ایشان باید تمهیدات لازم را برای دولت آینده داشته باشند و تمهیدی هم برای قوه قضاییه داشتند تا مقام معظم رهبری جایگزین ایشان را معرفی کنند.

وی یادآور شد: یک جهت این است که ریاست قوه قضاییه به عنوان منتخب مردم می‌خواهد ریاست دولت را منتسب شود حدود ۴۰ سال در قوه قضاییه بودند و ۱۰ مسئولیت بازرسی کل کشور برعهده داشتند و ۱۰ سال معاونت اولی در قوه قضاییه برعهده داشتند و در این دو سال و اندی ریاست قوه قضاییه را برعهده بودند لذا به همه مشکلات آگاهند.