۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۲۱:۲۷ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

معاون سیاسی قوه قضاییه با اشاره به توقیف کشتی آمریکایی به نفع بیماران پروانه‌ای گفت: اموال بابک زنجانی که خارج از کشور بود وارد کشور شد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا:ناصر سراج،معاون سیاسی قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه در حال حاضر چندین پرونده مهم دارد که در رسانه‌ها مطرح است که اجرایی و یا در حال اجرا است که می‌توان به پرونده «بابک زنجانی» اشاره کرد که این پرونده در سال ۱۳۹۴ مفتوح و رسیدگی شد، همچنین قسمتی از اموال وی که در ایران بود ضبط شد اما اهم اموال در خارج از کشور بود و با تمهیداتی که رییس قوه قضائیه اندیشید طی چند ماه اموال وی بیش از حدی که بدهکار بود و با توجه به تورم وارد کشور شد.

توقیف کشتی آمریکایی به نفع بیماران پروانه‌ای

وی در ادامه به توقیف یک کشتی آمریکایی در رابطه با شکایت بیماران پروانه‌ای اشاره کرد و افزود: بابت خسارت این بیماران این کشتی ضبط شد و فراورده آن فروخته و سپس به ذی‌نفعان پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی قوه قضاییه با اشاره به اینکه رییس قوه  شخصا به گمرکات و املاک تملیکی سر می‌زند تا مشکلات برطرف شود، یاداور شد: در خصوص شرکت عظام که پرونده چندین میلیاردی بوده است اخیرا فردی که محکوم شده بود دستگیر و روانه زندان شد.