۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۹:۰۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از جان‌باختن راکب یک موتورسیکلت بر اثر تصادف با خودرو‌های برلیانس و کامیون در شهرستان رشت خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش صدا و سیما؛ سرهنگ امیر طالبی گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید بین موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو در کمربندی خرمشهر رشت، بلافاصله ماموران راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت حین تردد در مسیر ابتدا با خودرو برلیانس تصادف و پس از واژگونی با کامیون برخورد کرده است، افزود: در این حادثه راکب موتورسیکلت که مردی ۳۱ ساله بود به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات وارده جان‌باخت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: کارشناسان علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو و نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی عنوان کردند.
سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه در صورت استفاده از کلاه‌ایمنی که یکی از لوازم مورد نیاز برای موتورسواران و ترک نشینان آن‌ها است این حادثه با شدت صدمات جانی کمتر همراه بود، بیان داشت: متاسفانه با تمام اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در این حوزه این روز‌ها راکبان موتورسیکلت به بهانه‌های مختلف از آن استفاده نمی‌کنند.