شهردار رشت در صحن شورا؛
۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ۰۹:۵۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

شهردار رشت با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت معابر شهری در پایان شهریور سال جاری پیش بینی شده است، گفت: بهبود وضعیت آسفالت معابر از مطالبه به حق رشتوندان است.

گیل خبر/ رحیم شوقی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: در ابتدای سال گذشته تا اواخر پاییز آسفالت معابر شهری علی الخصوص در مناطق کم برخوردار از روند خوبی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه بعد از بازگشایی کارخانه آسفالت که مدتی به دلایلی تعطیل شده بود نتوانستیم تاکنون مجوزی برای اجرای عملیات آسفالت دریافت کنیم، افزود: با تمام توان تا پایان شهریور عملیات روکش گسترده آسفالت در مناطق پنج‌گانه اجرایی خواهد شد

شهردار رشت تصریح کرد: اجرای آسفالت مطالبه به حق شهروندان و یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم با اجرایی شدن عملیات آسفالت شاهد ایجاد رضایت همگانی باشیم.

وی با اشاره به بررسی اثرگذاری گزارشات واصله سامانه ۱۳۷ و نشست با مدیران مناطق و مسوولین این سامانه ادامه داد: یکی از شاخصه‌های مدیران شهرداری نحوه برخورد آن‌ها در پاسخگویی به پیام‌های شهروندان است که در ارزیابی مدیران تأثیر دارد لذا تجربه ثابت کرده هرگاه ظرفیت مردمی در کنار مدیران قرار گیرد، اتفاقات خوبی در حوزه اداره شهر روی می‌دهد.

شوقی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم از مبانی مدیریت در اسلام است، اضافه کرد: بخش گزارش‌های تخلفات در شهرداری رشت در سامانه ارتباط مردمی با اهمیت بیشتری قرار گرفته و از این بخش از سامانه رونمایی می‌شود.