مدیرکل صمت گیلان در بازدید سرزده از اتاق اصناف انزلی:
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۸:۳۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در بازدید سرزده از اتاق اصناف انزلی گفت: عملکرد فعلی اتاق اصناف انزلی قابل پذیرش نیست.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان به اتفاق رحمت صائب رئیس سازمان بسیج اصناف استان گیلان و رئیس اداره حراست این اداره کل در بازدید سرزده از اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان انزلی به دلیل عملکرد ضعیف و خارج از چارچوب قوانین هشدار و اخطار داد و گفت: کسبه و بازاریان به مدیریت اتاق اصناف و کمیسیون نظارت امید بیشتری داشته و انتظار ساماندهی امور صنفی را دارند.

دکتر پورحیدری در این بازدید تکلیف نمود ظرف مدت یک هفته کلیه نواقص و مشکلات اتحادیه های صنفی انزلی با استقرار تیمی مجرب و با نظارت کامل این اداره کل و اداره صمت شهرستان رسیدگی و مرتفع گردد.

وی ضمن ابراز ناخرسندی از اقدامات غیر مصوب کمیسیون نظارت توسط برخی اتحادیه های صنفی این شهرستان گفت: با بررسی عملکرد تمامی اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف استان در صورت مشاهده اینچنین تخلفاتی به شدت برخورد خواهد شد و رئیس اتحادیه و رئیس اتاق اصناف مربوطه باید پاسخگو باشد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان یادآور شد: با توجه به قانون نظام صنفی مهمترین و بالاترین مرجع رسیدگی به موضوعات صنفی، کمیسیون نظارت آن شهرستان میباشد و همچنین اتحادیه های صنفی می بایست مصوبه کمیسیون نظارت را جهت دریافت هرگونه وجه داشته باشند و در غیر این صورت تخلف بوده و باید با آن برخورد شود