photo ٢٠٢٢ ٠٥ ٠٨ ٠٩ ٢٥ ٢٥ (2)

هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با پکیج جامع آموزش ایزابل است. در این پکیج آموزشی که توسط تیم فنی و حرفه ای پی بی ایکس شاپ، طراحی و تولید شده است در مورد مفاهیم و نحوه ی عملکرد هسته ی ایزابل یا همان استریسک صحبت می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج این است که نتیجه ی سال ها تجربیات تیم فنی این مجموعه در پروژه های مختلف می باشد.

تیم فنی و پشتیبانی مجموعه پی بی ایکس شاپ این تلاش ها و دانش فنی چندین ساله ی خود را در قالب یک پکیج جمع آوری نموده و اغلب محتویات آن عملی و کاربردی می باشد. همچنین برای اینکه کاربران درک درستی از این نوع ارتباطات داشته باشند، سناریوهای عملی مختلفی در مورد مبحث مد نظر، در این پکیج اجرا شد.

به طور کلی مجموعه پی بی ایکس شاپ به منظور یادگیری حرفه ی نصب و راه اندازی ایزابل انواع موضوعات مرتبط در این زمینه را در پکیج آموزشی خود گنجانده است که از جمله ی آن ها می توان به 45 ساعت ویدیوی آموزشی و عملی، آموزش نصب و راه اندازی صفر تا صدی مرکز تلفن ایزابل در محیط وب، نحوه ی نصب ایزابل بر روی سرورهای متنوع، آموزش پیش نیازها، آشنایی با تجهیزات مورد نیاز و آموزش زیرساخت شبکه، آموزش بخش های مختلف روتر میکروتیک، آموزش اولیه ی شبکه، نحوه راه اندازی سیپ ترانک، آپدیت مادام العمر و داشتن پشتیبانی ویژه اشاره نمود.

یکی از مهم ترین ویژگی های این پکیج این است که در آن به طور کامل و واضح در مورد سرویس های ویپ و سیپ، تجهیزات مورد نیاز آن ها و نحوه راه اندازی آن ها به صورت عملی توضیح داده شده است لذا کاربرانی که با این موارد آشنا نیستند هم می توانند نصب و راه اندازی مرکز تلفن ایزابل را یاد بگیرند.

چکیده محتوای پکیج آموزش ایزابل

  • معرفی پیش نیازها و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی ایزابل: در این قسمت پکیج، تمام تجهیزات و زیرساخت هایی که برای راه اندازی این مرکز تلفن نیاز است بررسی می شود.
  • نحوه نصب مرکز تلفن ایزابل: در این قسمت، چگونگی نصب این مرکز تلفن بر روی سرورها و سیستم های مختلف مثل hyper V , ESXI , VMware توضیح داده می شود.
  • چگونگی برنامه ریزی ایزابل: در این قسمت، تمام مراحل بخش های محیط وب ایزابل به صورت گام به گام، آموزش داده می شود و نرم افزارهای مورد نیاز این مرحله معرفی و آموزش داده می شوند.
  • اجرای سناریوهای عملی و کاربردی: در این قسمت بسیاری از مطالب آموزشی این نصب و راه اندازی به صورت سناریوهای عملی، اجرا و آموزش داده می شوند. در واقع برای انتقال بهتر مفاهیم و نحوه ی عملکرد این مرکز تلفن، در حین آموزش، این سناریوهای عملی پخش می شوند.
  • قلم نوری: این قابلیت، یکی از بهترین و جدیدترین متد های آموزشی این پکیج است که به فهم بهتر آموزش های پکیج آموزش ایزابل به کاربران کمک می کند.
  • آموزش برنامه ریزی حرفه ای مرکز تلفن ایزابل: از دیگر قسمت های این پکیج آموزشی، برنامه ریزی حرفه ای و پیشرفته ی ایزابل و همچنین تجهیزات مورد نیاز این برنامه ریزی و نحوه ی ارتباط بین مراکز می باشد.
  • آپدیت رایگان و همیشگی: بخش های جدید مربوط به این پکیج به صورت آپدیت به آن اضافه می شود.
  • پشتیبانی ویژه: این پشتیبانی به کاربران کمک می کند در هر کجای پروژه که با مشکل برخورد کردند با این پشتیبانی ویژه تماس بگیرند.


مرکز تلفن ایزابل چه مزیت هایی دارد؟

این مرکز تلفن از ویژگی های خاصی برخوردار است مثلا برنامه ریزی آن با هسته ی استریسک می باشد و بر پایه ی تکنولوژی سیپ است. در واقع از این تکنولوژی برای ارتباطات این مرکز تلفن استفاده می شود. از دیگر مزیت های این مرکز تلفن این است که به صورت رایگان منتشر شده است. در واقع این محصول، آپدیت جدید مرکز تلفن الستیکس می باشد.

بنابراین می توان تصور کرد که تمام مشکلات و ایرادهای مرکز تلفن الستیکس، در این آپدیت، برطرف شده است و یک محیط امن تر با قابلیت های بیشتر و در محیط وب یا همان تحت شبکه برای کاربران فراهم شده است. به همین دلیل، مرکز تلفن ایزابل از مزایای زیادی برخوردار است که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان نصب آن بر روی هر سیستمی وجود دارد.
  • داخلی ها را می توان در تعداد نامحدود راه اندازی کرد.
  • سیپ ترانک و سیپ فون را می توان به طور مستقیم و بدون محدودیت راه اندازی کرد.
  • قابلیت راه اندازی فکس مجازی دارد
  • قابلیت راه اندازی صندوق صوتی دارد
  • داشتن تلفن گویای هوشمند از دیگر مزایای این مرکز تلفن است.
  • با استفاده از مبدل ها می توان ارتباط بین این مرکز تلفن با خطوط شهری آنالوگ را برقرار کرد.
  • دارای قابلیت صف انتظار مشتریان، ضبط تمام مکالمات، گزارش گیری مرکز تماس (call center) و گزارش گیری حرفه ای می باشد
  • قابلیت راه اندازی مرکز تلفن حرفه ای دارد
  • قابلیت برقراری ارتباط با هر سرور و سایر مراکز تلفن را دارد.


حال اگر تمایل دارید با تمام قابلیت های این مرکز تلفن به صورت گام به گام ﺁشنا شوید و به صورت اصولی، نصب آن ها را در محیط وب یاد بگیرید حتما پکیج آموزشی ایزابل مجموعه پی بی ایکس را تهیه کنید.

مدت زمان پکیج آموزش ایزابل چقدر است؟

به طور کلی مدت زمان این ویدیوی جامع، 45 ساعت است که تا به امروز، 40 ساعت آن آماده و ارائه شده و مابقی آن به صورت مرحله به مرحله به این پکیج به صورت آپدیت اضافه و در پنل کاربران قرار می گیرد.

آشنایی با محتویات پکیج آموزش ایزابل

به طور کلی، در این پکیج با صفر تا صد مرکز تلفن ایزابل در محیط وب، آشنا خواهید شد. همچنین تمام ابزارها تجهیزات و نرم افزارهایی که برای اجرای این پروژه نیاز دارید در این پکیج، معرفی و به شما آموزش داده خواهد شد.

علاوه بر این، مطالب اولیه و روتر میکروتیک یعنی آن بخش هایی که به مرکز تلفن ایزابل و سیپ ترانک مربوط هستند با استفاده از قلم نوری آموزش داده می شود. هدف از ارائه ی چنین آموزش هایی، کمک به کاربران و همکارانی است که اطلاعات زیادی در مورد این شبکه و نحوه ی راه اندازی تلفن های IP ندارند. آن ها می توانند با این آموزش ها به طور کامل، نحوه نصب و راه اندازی مرکز تلفن ایزابل را یاد بگیرند.

به طور کلی این پکیج شامل 3 بخش کلی است که عبارتند از:

  • معرفی اولیه ی این مرکز تلفن، بررسی و آشنایی با زیرساخت های ویپ و آشنایی با تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز تلفن
  • آموزش کامل نحوه ی نصب مرکز تلفن ایزابل بر روی سیستم عامل ها با استفاده از روش های فیزیکی و ماشین های مجازی
  • چگونگی ورود به نرم افزار این مرکز تلفن و شروع برنامه ریزی های آن در محیط وب

پکیج آموزش ایزابل مناسب چه افرادی است؟

این پکیج، مناسب تمام افرادی است که در زمینه ی نصب سانترال های پاناسونیک و سایر مراکز تلفن فعالیت دارند. مهم ترین مزیت این پکیج آموزشی این است به گونه ای طرحی و تولید شده که هر کاربری که با زیرساخت و شبکه ﺁشنا نیست هم بتواند بدون هیچ مشکلی انواع سرویس های مربوط ب خطوط سیپ مخابرات و یا سایر شرکت های خصوصی را بر روی این مرکز تلفن نصب و راه اندازی کند و از انواع قابلیت های این مرکز تلفن مانند صندوق صوتی، تلفن گویا، صف انتظار و ... استفاده کند.

لازم به ذکر است بدانید کاربران می توانند این پکیج آموزشی را به صورت اقساطی، در دو مرحله خریداری کنند.

تلفن سانترال پاناسونیک

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code