قالیباف در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در رشت:
۱۴۰۰/۰۷/۰۱ ۱۱:۱۲ چاپ
مدرسه و دفاع مقدس دو دانشگاه تربیتی هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز زنگ شکوفه ها را در مدرسه دخترانه شاهد رشت به صدا در آورد.

گیل خبر/ به نقل از فارس؛ محمد باقر قالیباف صبح امروز در مراسم نواختن زنگ شکوفه ها را در مدرسه دخترانه شاهد رشت با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای تمامی دختران و پسران این سرزمین باشیم.

وی دانش آموزان را امیدان آینده کشور دانست و گفت: دانش آموزان سرمایه‌های ایران اسلامی و امیدان و تضمین آینده این انقلاب و ایران عزیز هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور در استان شهیدپرور گیلان افزود: بسیار خرسندم که در آغاز هفته دفاع مقدس در این استان شهیدپرور حضور دارم، دفاع مقدسی که در آن بسیاری از جوانان و پدران شما دانش آموزان برای امنیت کشور با دشمنان مبارزه کردند.

قالیباف امنیت کشور را مدیون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان دانست و بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس و هم‌زمانی با آغاز سال تحصیلی تقارن خوبی است چرا که هر دو دانشگاهی برای تربیت هستند.

وی دوران دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ و مدارس را دو سنگر مهم برای تضمین آینده کشور عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی برای تربیت نیروهای رزمنده بود که رشادت و جوانمردی را به تحصیل پرداخته و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و مدارس نیز مکانی برای تربیت نسل‌های انقلابی و پیرو شهدای عزیز هستند.