بهترین آموزشگاه برق صنعتی در تهران کدام است؟

گیل خبر/ برق صنعتی یکی از رشته های بسیار عالی، آینده دار و درآمدزا در کشور است که با توجه به رشد و توسعه برق صنعتی و اهمیت آن در کشور از بازار کار بسیار عالی برخوردار بوده و متخصصان این رشته از درآمد خوبی بهره مند هستند. اما از آنجایی که این رشته بسیار تخصصی می باشد و کوچکترین اشتباه در طراحی، نصب و مونتاژ تابلوهای برق می تواند خسارات بسیاری را به همراه آورد لذا مهارت و دانش یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در این رشته بوده و این موضوع اهمیت دوره های برق صنعتی را دو چندان می کند.

امروزه با توجه به بازار کار عالی این رشته آموزشگاه های بسیاری در کشور دوره تابلو برق صنعتی را برگزار کرده و به آموزش مباحث مربوط به این رشته می پردازد. از آنجایی که برق صنعتی از رشته های تخصصی و مهارت محور است نکته مهمی که بایستی مورد توجه قرار گیرد عملی و تخصصی بودن دوره برگزار شده است.

چرا که در میان آموزشگاه های برگزار کننده این دوره برخی تنها به دنبال منفعت و کسب سود بیشتر بوده و تنها به صورت تئوری و جزوه محور به آموزش مباحث این رشته می پردازند. به همین علت انتخاب بهترین آموزشگاه برق صنعتی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از یادگیری و ثبت نام در دوره های برق بایستی به آن توجه شود.

بهترین آموزشگاه برق صنعتی در تهران

یک آموزشگاه خوب برای ثبت نام و گذراندن دوره آموزشی تابلو برق صنعتی ویژگی هایی دارد. دقت داشته باشید بی توجهی به این ویژگی ها و ثبت نام بدون بررسی آنها نه تنها باعث هدر رفتن هزینه شما می شود بلکه زمان شما را نیز به هدر می دهد. بنابراین هنگام ثبت نام با دقت به ویژگی هایی که در این بخش به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشید:

مجهز بودن کارگاه های آموزشی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید به آن توجه داشته باشید . اگر کارگاه تجهیزات لازم برای یادگیری مباحث این دوره را نداشته باشد و تنها به صورت تئوری به آموزش مباحث پرداخته شود بدون شک در بازار کار موفقیتی کسب نخواهید کرد.

امکان کار و تمرین عملی از دیگر ویژگی های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. دقت داشته باشید از مهم ترین فاکتورها برای یادگیری مباحث فنی تمرین و تکرار است. بنابراین اگر فرصت کار و تمرین برای شما فراهم نشده باشد بدون شک موفقیتی در بازار کار کسب نخواهید کرد.

تجربه استاد دوره از دیگر ویژگی هایی است که باید به آن توجه داشت. دقت داشته باشید که اگر استاد دوره از مهارت کافی برای آموزش مباحث تابلو برق برخوردار نباشد یا به خوبی نتواند مباحث را به شما یاد دهد نمی توانید در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید.

پشتیبانی پس از دوره ، یکی از دیگر فاکتورهای مهمی است که یک آموزشگاه خوب تابلو برق صنعتی باید داشته باشد. توجه داشته باشید که هر چقدر که دوره کامل و جامع باشد اما باز هم در بازار کار ممکن است سوالاتی برای شما ایجاد شود بنابراین توصیه می کنیم حتما به این موضوع توجه داشته باشید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد.

اعتبار مدرک ارائه شده، امکان بازآموزیی دوره برخی از دیگر موضوعاتی است که توصیه می کنیم هنگام ثبت نام در این دوره به آن توجه داشته باشید.

معرفی آموزشگاه فنی برق

 آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه های تابلو برق صنعتی در تهران است که به صورت کاملا تخصصی و در کارگاه های مجهز این دوره را برگزار می نماید . بررسی ها نشان می دهد که کارگاه های تابلو برق در این آموزشگاه مجهز بوده و  اساتید نیز از دانش و مهارت بالایی برخوردار می باشند.

همچنین این آموزشگاه پشتیبانی نامحدودی را به کارآموزان ارائه کرده و در صورت عدم یادگیری مباحث طی دوره امکان بازآموزیی رایگان دوره را برای شما فراهم کرده است.

ارائه مدرک معتبر دو زبانه پس از پایان دوره، تدارک خوابگاه، برگزرای دوره در ساعات منعطف برخی از دیگر ویژگی های این دوره است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره تابلو برق دوره های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید.

آموزش برق ساختمان در آموزشگاه فنی برق

دوره آموزشی برق ساختمان یکی از دیگر دوره های برق و الکترونیک در این آموزشگاه است که با توجه به بازار کار عالی و همیشگی برق ساختمان از رشته های پرطرفدار بوده و همه ساله کارآموزان بسیاری در این دوره ثبت نام می کنند.

دوره های برق ساختمان در این آموزشگاه در دو کلاس برق درجه 1 و 2 برگزار می شود. دوره برق درجه 2 به آموزش صفر تا صد سیم کشی ساختمان پرداخته و در دوره برق درجه 1 نیز صفر تا صد نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی مانند دوربین، دزدگیر، اعلام حریق و غیره پرداخته می شود.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فنی برق

کلاس آموزشی تعمیرات لوازم خانگی یکی از دیگر دوره های بسیار عالی در این آموزشگاه است که امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات لوازم خانگی متقاضیان این رشته بسیار بالا بوده و می توان گفت از بهترین و پردرآمدترین دوره های فنی است.

دوره تعمیرات لوازم خانگی شامل دو کلاس تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد لوازم خانگی است. که در دوره مکانیکی نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال، ماکروفر و دیگر لوازم خانگی پرداخته می شود. در دوره برد نیز طریقه عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیکی لوازم خانگی آموزش داده می شود.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های متعدد دیگری را برگزار می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.