معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: ۳ هزار و ۹۲ شعبه اخذ رأی در سراسر استان گیلان در نظر گرفته شد.

گیل خبر/ به گزارش تسنیم ، محمود قاسم‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان به آمادگی لازم در فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها برای انجام ماموریت برگزاری انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: 3 هزار و 92 شعبه در سراسر استان گیلان در نظر گرفته شده که 378 شعبه سیار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات امن و سالم با مسئولان مختلف هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است تصریح کرد: به منظور تسهیل در فرآیند رای دادن 10 درصد به شعبات اخذ رای در استان گیلان افزوده شده است.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان گیلان یک میلیون و 965 هزار و 637 نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند که از این تعداد بین 40 هزار و 420 نفر رای اولی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار خبر از سوی فرمانداران مربوط به انتخابات انجام گرفته گفت: جهت مشارکت حداکثری مردم سیاست‌هایی در نظر گرفته شده و باید از ظرفیت گروه‌ها و اقشار مختلف استفاده شود که این مهم در سراسر استان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه برای اولین‌بار ساعت برگزاری انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است عنوان کرد: فرآیند برگزاری انتخابات از 7 صبح آغاز شده و تا 2 ساعت بعد از 12 شب یعنی تا 2 بامداد ادامه خواهد داشت.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی در آستانه اشرفیه از تاریخ 20 خرداد انجام می‌گیرد و همچنین از 20 خرداد برای تبلیغات شوراها و برای ریاست جمهوری نیز از تاریخ 7 تا 26 خرداد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی جهت برگزاری انتخابات رعایت می‌شود ابراز داشت: هر گونه تجمع، سخنرانی و مناظره در اماکن سربسته ممنوع است و برگزاری مراسم سخنرانی نامزدها در فضای باز مطابق با شیوه‌نامه بهداشتی بلامانع است‌.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code