دکتر مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا که مهمان برنامه «خندوانه» بود، از یک بیمار مراجعه‌کننده به خود گفت که با مصرف وایتکس و عنبر نسارا، مری خود را داغون کرده بود.

گیل خبر/ به گزارش خبرآنلاین، برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان، شب گذشته (جمعه ۲۳ اسفند)، میزبان مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئول کارآزمایی بالینی واکسن کرونای ایرانی بود.
محرز پس از توضیحاتی درباره همه‌گیری کرونا و تولید واکسن ایرانی آن، با اشاره به علاقه‌اش به پزشکی گفت: «در خانه ما تحصیل و ورزش بسیار مهم بود و والدین روی آن سرمایه‌گذاری کردند. من خیلی علاقه‌مند به پزشکی بودم و به این سمت آمدم؛ اما بقیه خواهر و برادرهایم اساتید سطح بالای دانشگاه هستند.»
او درباره اتفاقات جالبی که برایش در دوران کرونا رخ داده است، گفت: «یک مریض پیش من آمد که مری‌اش داغون شده بود. او از ترس و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، وایتکس رقیق شده با آب لیمو خورده بود و بعد عنبر نسارا دود کرده بود!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا، در پایان گفت‌وگویش با رامبد جوان گفت: «ما بزرگ‌ترین سرمایه را در جهان داریم و آن هم مغز جوانان کشورمان است. جوانانی که در همه دنیا افتخارآفرینی کرده‌اند و هر دارویی که موجود بود، برای کووید تولید کردند. با همه تحریم‌ها، امکانات تهیه واکسن مهیا شده و چندین واکسن در فاز تحقیقات بالینی قرار گرفته است.»

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code