در زمان حادث شدن بحران های جوی و بروز خاموشی های برق یکی از مشکلات احتمالی حجم بالای تماس های مردمی با مراکز فوریت های برق 121 و سخت تر شدن امکان برقراری ارتباط از سوی مردم است که با راه اندازی اپلیکیشن برق من این مشکل بصورت اساسی حل خواهد شد. از این رو محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان به تشریح خدمات قابل دریافت این اپلیکیشن برای مشترکین محترم گیلانی پرداخت.

گیل خبر/ محمد اسماعیل هنرمند با اشاره به اجرای طرح ارائه خدمات غیر حضوری توسط شرکتهای توزیع و اهمیت حفظ سلامت مردم افزود : در راستای همراهی و همدلی با مدافعان سلامت در آستانه فرارسیدن فصل زمستان بارش برف و بحران‌های احتمالی ناپایداری های موقت تمهیدات لازم اتخاذ شد و مشترکین در سراسر استان برای اخذ خدمات لازم نیازی به مراجعه حضوری ندارند و فقط با نصب سامانه برق ایران (برق من )می توانند با ثبت خاموشی خواستار پیگیری سریع جهت پایداری برق باشند.

وی اضافه کرد: با ثبت خاموشی از طریق اپلیکشن برق من ، پیگیری سریع برای رفع خاموشی کلید می خورد ابتدا در پاسخ به مشترکین پیامک ارسال می شود ویا تماس تلفنی برقرار خواهدشد تا مشترکین نیز درجریان پیگیری ها ومجموعه اقدامات خدمتگزاران خود در شرکت توزیع نیروی برق گیلان قرار بگیرند چون همه تلاش ما ایجاد پایداری برق وجلب رضایت مشترکین است

مدیرعامل  توزیع نیروی برق استان گیلان در مورد اپلیکیشن برق من گفت: مشترکین می توانند اپلیکشن مورد نظر را  از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان، سایت برق امید و یا کافه بازار نصب کنند و باثبت  شماره شناسه 13 رقمی اشتراک  برق  خود از مزایای این نرم افزار جامع  خدمت رسان بهره مند شوند.

 وی با برشمردن ویژگی‌های نرم‌افزار اپلیکیشن برق من افزود : این نرم افزار ویژگی های بسیار مهمی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض ،امکان پرداخت آنی قبض، نمایش سوابق پرداخت، نمایش سوابق مصرف ،ثبت اعلام خاموشی  وسایر موارد....

 وی خاطر نشان کرد: با استفاده از امکانات و توانمندی های موجود با همکاری های همکاران پرتلاش در هر شرایطی خدمتگزار مردم هستیم.