پیش بینی هواشناسی:
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۱:۴۸ چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش‌های پاییزی تا یک هفته در گیلان و مازندران خبر داد و گفت: برای استان‌های اردبیل، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی، هشدار بالاآمدن آب رودخانه‌ها و بارندگی شدید وجود دارد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا؛ «فریبا گودرزی» روز شنبه درباره وضعیت جوی اظهار داشت: از امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی در سواحل خزر، در گیلان و مازندران بارش‌ها آغاز می‌شود و مناطقی از اردیبل، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و کردستان، بارش ها شدیدتر است و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و لغزندگی جاده‌ها را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی گفت: امروز همچنین گستره سامانه بارشی غرب، جنوب غرب، شمال خلیج فارس و دامنه جنوبی البرز در استان های البرز، قزوین و تهران را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز یکشنبه گستره بارش‌ها به گلستان و شمال خراسان رضوی می رسد و از امروز کاهش دما تا ٦ درجه را در سواحل دریای خزر پیش بینی می‌کنیم و سرمای هوا روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و شرق کشور رخ می دهد و هوا تا هفت درجه در خراسان ها سرد می‌شود.

وی گفت: آسمان تهران نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و شب در برخی ساعت ها بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است و از فردا شرایط برای بارش های پاییزی در تهران فراهم می شود. از امروز به بعد هوای تهران قدری سرد خواهد شد.