پاتک به آشیانه عقاب؛
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۱۳:۰۸ چاپ

گیل خبر/ بعد از قهرمانی تاریخی تیم فوتبال چوکای تالش در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور و صعود به لیگ یک انهم پس از سالها ناکامی امید ها به یکباره در دل هزاران هوادار این تیم ریشه دار شعله ور شده و هواداران پر شور ان چشم به اینده دوختند

برخلاف تصور ها خیلی زود خبرهای ناگواری از اردوگاه سبزپوشان برخاست که کام هواداران را تلخ و نگرانی را جایگزین هزاران امید کرد.

این نگرانی ها با عدم تمدید قرار داد با فرشاد پیوس توسط مالک جدید که پیشتر خبر تمدید آن را به هواداران داده بود اغاز شد.

در ادامه به خدمت گرفتن و جایگزین کردن مربی کم تجربه ای به نام محمد نصرتی به جای فرشاد پیوس که احتمالا به دلیل کاهش فاحش هزینه ها برای مالک و کسب تجربه مربی گری برای نصرتی بود نگرانی ها را افزایش داد.

به دنبال ان شاهد بودیم بدون حضور محمد نصرتی و معارفه ان در تالش و همچنین بدون دعوت و حضور بازیکنان فصل قبل تمرینات تیم فوتبال چوکای تالش در تهران زیر نظر نصرتی اغاز شد که موجی از اعتراضات هواداران را به همراه داشت و مالک باشگاه را بر ان داشت تا با اظهارات شتابزده ای عنوان کند در حال حاضر تست گیری زیر نظر سرمربی جدید تیم در حال انجام است و بعد از ده روز تست گیری در تالش انجام خواهد پذیرفت!

در همین احوالات و اعتراضات نسبت به اظهارات مالک جدید در خصوص شروع تمرینات و تست گیری در تهران ، ریاضی مند با نظر نصرتی اقدام به بستن قرار داد با ۵ بازیکن با میانگین سنی ۳۵ سال که تقریبا جملگی شاگردان فصل قبل نصرتی در تیم گل ریحان البرز بودند نمود که به سرعت صدای اعتراضات دو چندان شد و رسانه های منتقد دیگر سکوت خود را شکسته و به عملکرد خارج از عرف ریاضی مند انتقادات جدی وارد ساختند.

این حواشی در حالی ایجاد شد که واگذاری رسمی انتقال مالکیت تیم فوتبال چوکای تالش از هیئت فوتبال تالش به ارش ریاضی مند بعد از گذشت ۵ ماه از توافق اولیه به دلیل عدم انجام تعهدات از جمله پرداخت بدهی باشگاه و تسویه کامل بازیکنان توسط ریاضی مند ، انجام نپذیرفته بود.

پس از ان بود که ریاضی مند تلویحا میان نزدیکان خود از ترک تالش سخن به میان اورد و در گفتگویی با یکی از رسانه های حامی خود ، رسانه های منتقد خود را با اتهامات مختلف مواجه ساخت و گفت به خاطر ناراحتی ایجاد شده در خانواده ام به دلیل این هجم از انتقادات ادامه کار در تالش سخت است، تا به این ترتیب رسما از تمایل به ترک چوکا پرده بردارد.

ریاضی پس از دو شقه شدن جبهه هواداری طی دیدار هایی با امام جمعه شهرستان همچنین فرماندار تالش و بهمن محمدیاری نشان داد که تصمیم دارد بدون توجه به انتقادات به کار خود در تالش ادامه دهد تا ضمن کمرنگ کردن اشتباهات و خلف وعده های خود حمایت مسئولین شهرستان را نیز همچنان در کنار خود داشته باشد.

اما خبر ناگهانی جدایی محمد نصرتی و احتمالا بازیکنان که همراه ایشان وارد تیم شدن و پیوستنش به تیم دیگری در لیگ یک‌ و همچنین خداحافظی بازیکنان با کیفیت چوکا هواداران را در بهت فرو برد که البته دلیل جدایی نصرتی از سوی سرپرست باشگاه توهین برخی هواداران به وی و تهدید یکی از بازیکنان بومی چوکای تالش عنوان شد.

در حالی که پیشتر ریاضی مند در اظهار نظری گفته بود که نصرتی عاشقانه به تالش امده و چوکا را انتخاب کرده و تیم را برای صعود خواهد بست.

به دنبال این حواشی بود که جلسه اضطراری و فوق العاده تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی تیم چوکا در محل فرمانداری تالش با حضور بهمن محمدیاری خانم بخشی مدیرکل ورزش جوانان استان الماسخاله ریاست هیئت فوتبال استان و عابدی رییس هیئت فوتبال شهرستان و فرماندار شهرستان برگزار شد که ارش ریاضی مند علی رغم دعوت در این جلسه حضور پیدا نکرد!

نتیجه جلسه به این نحو بود که جملگی به این مهم اذعان داشتند که باید با قدرت از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت کرد و ادامه حضور ریاضی مند را منوط به انجام تعهدات خود دانستند.

در ویدیوی فوق بخشی از صحبت های ریاضی مند را می بینید که طبق اظهارات هیات فوتبال تالش به عنوان طرف قرار داد با وی به بخش قابل توجهی از تعهدات عمل نشده است.

حال این پرسش از طرف هواداران مطرح میشود ، ریاضی مندی که در ابتدای کار خود خلف وعده کرده است و با حمله و اتهام به منتقدین خود همچنین تهدید به ترک تالش سعی در یارگیری در سطح شهرستان برای تخریب منتقدین خود میکند ، ایا در ادامه مسیر بسیار پر پیچ و خم فوتبال تالش و گیلان میتواند موفق باشد و یا هر بار با انتقاداتی از این دست ساز جدایی را کوک خواهد کرد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code