ارسلان زارع استاندار از گیلانیان که خارج از استان سکونت دارند خواست برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در تعطیلات پیش رو به گیلان سفر نکنند.

 گیل خبر/ استاندار گیلان امروز در نشست ستاد استانی کرونا گفت : گیلانیانی که خارج از استان سکونت دارند برای شرکت در مراسم تاسوعا و عاشورا به گیلان سفر نکنند تا کرونا بیشتر شیوع پیدا نکند.


ارسلان زارع تاکید کرد : صدا و سیما حتما این اطلاع رسانی را در روزهای قبل از تعطیلات انجام دهد.

وی در ادامه افزود : در پایش و ارزیابی هایی صورت گرفته ، ادارات بانک ها ، آرامستان ها و اصناف در رعایت موازین بهداشتی بهترین بودند و پاساژها، بازارهای محلی و نانوایی ها از جمله واحد هایی بودند که کمترین تلاش را در زمینه رعایت موارد بهداشتی داشتند.

رییس ستاد استانی کرونا به اشاره به ایام محرم و عزاداری امام حسین ( ع ) گفت : بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا هیچ روضه و مراسم عزاداری نباید زیر سقف و در فضای بسته برگزار شود اما اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفت طوری برخورد نشود که رسانه های معاند حاشیه سازی کنند.

ارسلان زارع همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت : فرمانداران و مسئولان استانی دقت کنند که در هنگام افتتاح پروژه ها حتی الامکان از تجمع پرهیز کنند و اگر امکان دارد برخی طرح ها را به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح کنند.


همرسانی کنید:

نظر شما:

security code