در صورت تساوی و یا پیروزی؛
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۱۵:۴۶ چاپ

گیل خبر/ سرویس ورزشی: شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه مس کرمان در صورت امتیاز گرفتن داماش از تیم آلومینیوم اراک پاداش قابل توجهی به تیم داماش گیلان می پردازند.

در هفته پایانی لیگ یک فردا یکشنبه تیم های آلومینیوم اراک و داماش به مصاف هم می روند. تیم داماش با 42 امتیاز نه شانسی برای صعود دارد و نه ترسی از سقوط! اما تیم اراکی با 60 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان می تواند با پیروزی مقابل داماش به لیگ برتر صعود کند. با این حال مالک، کادرفنی و بازیکنان داماش در چند روز گذشته در مصاحبه های مختلف تاکید کرده اند که برای حفظ شرافت خود به میدان می روند و قصد دارند جوانمردانه و با تمام وجود به میدان بروند. 

در سوی مقابل تیم مس کرمان که مسابقه آسانی مقابل تیم ته جدولی  و سقوط کرده علم و ادب تبریز دارد قصد دارد با اطمینان از مسابقه آلومینیوم اراک صعود خود را هموار کند. از همین جهت گفته می شود پاداش 500 میلیونی را برای پیروزی یا تساوی داماش در نظر دارد که در صورت کسب نتیجه لازم به حساب باشگاه واریز کند.

در شرایطی که وضعیت مالی داماش در فصل گذشته چندان رضایت بخش نبوده است این اقدام مناسب تیم کرمانی  می تواند کمک حال بازیکنان تیم گیلانی باشد. گفتنی است  اسماعیل حاجی پور مالک باشگاه داماش اعلام کرده است بعد از مسابقه با تیم آلومینیوم از داماش خواهد رفت.