معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛
۱۳۹۹/۰۲/۱۶ ۱۰:۲۶ چاپ

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به تشریح آخرین اقدامات برای بانوان در روز‌های کرونایی و برنامه ریزی‌ها برای اشتغال زنان در سال ۹۹ پرداخت.

گیل خبر/ «معصومه ابتکار» جزء آن دسته از مسئولانی بود که در اوایل روز‌های اسفند سال گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد، خبر مبتلا شدنش به این ویروس جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

وی در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران درباره حواشی ابتلایش به بیماری کرونا گفته است: اوایل اسفند سال گذشته با سفر‌ به استانهای مختلف و دیدار‌هایی که با مردم و فعالان اقتصادی داشتم، دکتر به من توصیه کرد تا تست کرونا دهم، با انجام تست متوجه شدم که در سفرم به استان گیلان، یکی از کانون‌های اصلی شیوع کرونا، به این بیماری مبتلا شدم.

تست کرونا را در بیمارستان مسیح دانشوری انجام دادم و پس از تایید مبتلا شدنم، دکتر توصیه کرد تا خود را قرنطینه کنم، البته بیماری‌ام خفیف بود و نیاز به درمان خاصی نداشت. حتی در مدت درمان هم به پزشک هم مراجعه نکرده و امکانات درمانی هم نداشتم، از طریق تلفن با کادر درمان در ارتباط بودم، خوشبختانه روند بهبود را طی کردم و اواخر اسفند هم به محل‌کارم بازگشتم.

بابت شایعاتی مبنی بر موضوع مبتلا شدنم به بیماری کرونا منتشر شد، متاسفم! تصویری از من در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به تصادفم در سال ۹۳ بود که بر اثر این تصادف دستم از چند نقطه شکسته بود، در آن سال و در مدتی که تحت درمان بودم تعداد زیادی از همکارانم به عیادتم آمدند، اما برخی این عکس‌ها را منتشر کردند و نوشتند که خانم ابتکار از امکانات خاص استفاده می‌کند و عده‌ای بدون ماسک به عیادت او آمدند!

این موضوع توسط برخی از خبرگزاری‌های خارجی هم تکذیب شد، واقعا حیف است که وقتمان به این خبر‌های دروغ و بی اساس می‌گذرد، در این ماجرا عده‌ای به دنبال این بودند که بگویند به دلیل بی کفایتی و بی دقتی مسئولان ایرانی خودشان هم به این ویروس مبتلا شدند؛ در صورتی که بسیاری از مسئولان کشورهای اروپایی و آمریکایی همچون نخست وزیر انگلیس به این بیماری مبتلا شده اند.

کشورما در مدیریت کرونا بسیار موثر عمل کرد و همگرایی ملی و عزم همه جانبه توسط ارکان نظام شکل گرفت، اولین قدم هم زمانی صورت گرفت که که رهبرمعظم انقلاب فرمودند تبعیت از دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی است، همچنین در خانه ماندن و اعمال فاصله گذاری اجتماعی هم برای مقابله با این ویروس بسیار موثر بود.

البته در کشور ما ارائه خدمات درمانی برای زنان همچون خدماتی بود که برای مردان صورت می‌گرفت و هیچ گونه اختلافی میان زنان و مردان وجود نداشت، زنان ما در رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حفظ انسجام و نشاط خانواده و مقابله با آثار اقتصادی کرونا نقش موثری داشتند و پیشگام بودند.

 

 

باشگاه خبرنگاران

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code