فرمانداران رودسر و لنگرود:
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۲:۰۳ چاپ

فرمانداران رودسر و لنگرود مشکل اصلی شهرستان‌هایشان را نبود برق عنوان و تاکید کردند: متاسفانه تا برق وصل نشود مشکل حل نخواهد شد. قطعی برق موارد دیگر را تحت تاثیر قرار داده است.

گیل خبر/ حسین اسمعیل‌پور -فرماندار رودسر- در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا قطعی برق را مهم‌ترین مشکل شهرستان رودسر اعلام و خاطرنشان کرد: تعمیراتی که مربوط به اداره برق شهرستان بود انجام شده و منتظر بازگشت برق به مدار توسط استان هستیم.

وی گفت: مردم بچه دارند، مریض دارند نبود برق مشکلات بسیار زیادی را برای آنها به وجود آورده است.

وی با اشاره به قطعی آب در شهرستان گفت: آب بخش عمده‌ای از مشترکان وصل شده اما حوزه شهری به دلیل یخ‌زدگی شدید لوله‌ها هنوز آب قطع است.

اسمعیل‌پور ارتفاع برف در شهرستان رودسر را حدود یک متر اعلام و درباره بازگشایی راه‌ها اظهار کرد: راه‌های اصلی بازگشایی شده و هم‌اکنون در حال بازگشایی راه‌های فرعی و روستایی هستیم.

وی در پایان گفت: نیروهایی از رامسر در بخش‌های مختلف برای رفع مشکلات به رودسر کمک کردند.

سیروس شفقی -فرماندار لنگرود نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وصل نشدن برق شهرستان متبوعش گفت: متاسفانه قطعی برق مشکلات دیگری مانند افت فشار آب و قطعی آب در برخی روستاها و نقاط شهری را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به کمک استان‌های دیگر برای رفع مشکلات تصریح کرد: خوشبختانه تمام راه‌های اصلی باز شده و هم‌اکنون در حال بازگشایی راه‌های روستایی و فرعی هستیم.

وی در خاتمه در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه آیا مردم مشکل تامین نان و مایحتاج دیگر ندارند، خاطرنشان کرد: به دلیل قطعی طولانی مدت برق مشکلات بسیاری پیش آمده اما اینجا باید از مردم بسیار تشکر کنم که خیلی همکاری می‌کنند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code