احساس دین به کسانی ندارم که من را آوردند/  زمانی که هیات کاراته را تحویل گرفتیم هیچ مدارکی از افراد گذشته به ما تحویل داده نشد

گیل خبر/ سرویس ورزشی:  رئیس هیئت کاراته استان گیلان در نشست خبری با رسانه های گروهی با اشاره به بیلان کاری هیئت کاراته، اظهار کرد: در 15 ماه اخیر که مسؤولیت هیئت کاراته استان گیلان را بر عهده داشته ام، گردش مالی 13 میلیارد ریالی در این هیئت داشته و تراز مالی مثبتی برجای گذاشتیم.

وی با تایید عدم موفقیت های ورزشی طی 15 ماه اخیر اعلام کرد: ضعف فنی در مدیریت کاراته باعث شده است از آورده های مالی به درستی استفاده نکرده و نتوانیم قهرمانان ملی پوش در رده های سنی مختلف داشته باشیم.

وی با تأکید بر حسرت گیلانی ها در کسب مدال المپیک، افزود: پس از مرحوم نامجو، استان گیلان در چند دهه اخیر از کسب مدال در رقابت های المپیک محروم بوده و با حمایت ویژه از سارا بهمنیار، با کسب سهمیه المپیک توکیو، تلاش مضاعفی را برای کسب مدال در این رقابت ها انجام خواهیم داد. البته صادقانه باید بگویم هیات کاراته گیلان تا اکنون کار خاصی برای خانم بهمنیار انجام نداده است. وی افزود:  یک سال تا المپیک توکیو باقی مانده است و از ورزشکارانمان که شانس کسب سهمیه این آوردگاه بزرگ را دارند، به صورت ویژه حمایت های مالی و معنوی می کنیم.

رئیس هیئت کاراته استان گیلان با اذعان به تعارضات داخلی در مجموعه کاراته استان، افزود:سعی خواهیم کرد که با تعامل سازنده استعدادهای کاراته استان را پرورش دهیم. معتقدیم  بزرگان کاراته در کنار ما باشند تا سبب پرورش استعدادها شویم و تلاش کنیم  تا از فضای دوقطبی و منازعه جدا شویم.

وی در ادامه با اشاره به اختلافات اخیر در کاراته گیلان گفت: متاسفانه مشاهده می کنیم  فردی می آید و از ما شکایت می کند که ۲۰ سال در کاراته بودم و باید ۲۰۰ میلیون تومان به من پرداخت شود، و  یک رئیس هیات شهرستان می آید و مسیر شکایت این فرد را باز می کند. رسولی ادامه داد:  اگر این افراد با من مشکل دارند  من می توانم با یک برگه استعفاء بدهم، ولی  چیزی که می ماند مشکلات برای هیات کاراته استان گیلان است. رئیس هیات کاراته گیلان در ادامه  گفت: من احساس دین به کسانی ندارم که من را آوردند  بلکه احساس دین من به کاراته است و قرار نیست چون که این افراد من را آوردند باید بخاطر آن ها منافع کاراته را زیرپا بگذارم. وی با اشاره به سوالی درباره رویکرد افراد  جدید در گذشته گفت: این که می گویند این ها میخواستند من را برکنار کنند بدین معنا نیست که نباید با آن ها کار کرد. هیچ دشمنی دائمی وجود ندارد و امروز نیز آن ها تصمیم گرفتند بیشتر منافع کاراته را تامین کنند. وی با اشاره به تغییرات در هیات کاراته استان گفت: ما  با یک دیپلماسی جلو رفتیم و امروز روز محک ما است. زمانی که هیات کاراته را تحویل گرفتیم هیچ مدارکی از افراد گذشته به ما تحویل داده نشد و  زمانی که آمدیم حدود ۲۰۰ میلیون تومان تعهد مالی داشتیم. رسولی همچنین افزود:  کل تیم هیات کاراته گیلان به غیر از ۴ نفر برکنار شدند. هرچند این کار بدین معنی نیست این افراد صلاحیت ندارند و شاید در آینده از این افراد استفاده کنیم. در این مراسم فاطمه قاسمی مربی تیم ملی کاراته و همچنین سارا بهمنیار عضو تیم ملی و شانس نخست کاراته گیلان برای حضور در المپک 2020 نیز حضور داشتند.   عکس: علی سمرقندی [gallery ids="416913,416914,416915,416916,416917,416918,416919,416922,416923,416924"]

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code