به گزارش گیل خبر، فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه طی مصاحبه ای در خصوص ادعاهای اخیر در مورد عدم پرداخت مطالبات بازیکنان پاسخ داد. متن این مصاحبه بدین شرح است: *وضعیت پرداختی به بازیکنان و کادر فنی در چه شرایطی است؟ و چند درصد مطالبات پرداخت شده است؟ آیا طبق برنامه زمانی از پیش تعیین شده بود؟ که اگر کمی به آمار و ارقام سایر تیم های لیگ برتری توجه کنید متوجه می شوید که حتی در همین تیم پارس جنوبی بنا بر ادعای خود باشگاه در شب عید بازیکنان دستمزدشان را دریافت نکردند. این در حالی است که مالک باشگاه سپیدرود در مدت زمان کمتر از سه ماه حضور ۴۰ درصد پرداختی داشته و متوسط پرداختی ها به ۴۵ درصد رسیده است. مدیریت باشگاه سپیدرود در شب عید به همه قول و قرارهای داده شده به بازیکان براساس توافق مربوطه عمل کرده است و در خصوص کادر فنی نیز با تاخیر یک هفته ای پرداخت های مربوطه انجام شد. این در حالی است که بخش قابل توجهی از دیون گذشته باشگاه نیز در روزهای پایانی سال انجام شد. *پاداشی هم برای ایجاد انگیزه در بازیکنان در نظر گرفته شده است؟ طبق یک برنامه مدون سیستم پاداش و تشویق بازیکنان بصورت تصاعدی برای هر برد در بازی های پیش رو تعریف شده که این نوع سیستم پرداخت پاداش به بازیکنان برای اولین بار در سپیدرود انجام می شود که به منظور تشویق بازیکنان در این بازی های حساس تعریف شده است. *چه شد که باشگاه نهایتا به این ساختار و این افراد برای مدیریت سپیدرود رسید؟ مالک باشگاه سپیدرود علاوه بر اینکه به تنهایی به لحاظ مالی از تیم حمایت می کند با تعریف یک ساختار سازمانی برای باشگاه و راه اندازی آکادمی و پایه ریزی فعالیت های اقتصادی مختلف یک برنامه ریزی بلند مدتی را برای مدیریت باشگاه تدارک دیده است و از طرف دیگر مالک باشگاه با شناسایی افراد فرصت طلب که تاکنون خسارات و هزینه های زیادی را به باشگاه وارد نموده اند و حذف آنها از حلقه مدیریتی باشگاه توانسته در این مدت زمان سه ماهه به تعهدات قانونی خود جامه عمل بپوشاند هرچند که هنوز به طور کامل رضایتشان جلب نشده است. *در میان صحبت هایتان از عدم حمایت مسئولین رده بالای استان از این باشگاه مردمی گفتید. کمی این موضوع را شفاف تر مطرح می کنید؟ و اینکه آیا هیچ یک از مسئولین استانی حمایتی نداشته اند؟ از آنجا که فرصت زمانی بسیار محدودی وجود دارد شایسته است که مدیران استانی در این برهه از زمان در همین فروردین ماه به صورت ویژه به حمایت و کمک از باشگاه بپردازند. یک نکته جالب این است که ورزشگاه سردار جنگل رشت در حالی به باشگاه سپیدرود تحویل می گردد که با مشکل قطع برق به دلیل بدهی ۲۵ میلیون تومانی مواجه است و پرداخت بدهی آن نیز به مدیریت باشگاه محول می گردد که هم اکنون با مساعدت مدیر کل برق منطقه ای استان، پرداخت بدهی معوقه انجام شده است و این در حالی است که به لحاظ نظافت و پاکیزگی نیز ظاهرا از زمان افتتاح ورزشگاه تاکنون هیچ خدمت و نظافتی در آن انجام نشده است به طوری که کلیه خدمات پاکسازی و نظافت که امروز توسط باشگاه سپیدرود انجام شده به عنوان اولین بار بوده است و البته همچنان مشکلات دیگری همچون عدم وجود آب گرم و سیستم سوخت می بایست توسط مدیریت باشگاه سپیدرود برطرف گردد و البته جای تعجب است که چرا تاکنون اداره ورزش به این مهم بی توجه بوده است. *در خصوص محل اسکان بازیکنان و کادر فنی، مدیریت جدید باشگاه چه اقداماتی داشته است و به خود چه نمره ای می دهد؟ هر چند که مدیریت باشگاه به لحاظ عدم جلب رضایت کادر فنی در تامین محل اسکان مستقل و توام با آرامش به خود نمره قابل قبولی نمی دهد ولی سعی کرده که با اقامت کادر فنی در بهترین هتل شهر رشت تا حدی به تعهدات خود جامه عمل بپوشاند و این برای اولین بار است که سعی گردیده روز قبل از هر بازی داخلی، محل اقامت تیم در بهترین هتل شهر رشت انتخاب شود و نیز تغذیه روزانه بازیکنان تیم به صورت منوی انتخابی از بهترین رستوران انجام می شود. همچنین به منظور ایجاد آرامش و طبق تعهدات، واحدهای آپارتمانی مسکونی مجهز شده با مبلمان در اختیار بازیکنان تهرانی تیم قرار گرفته است.
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code