به گزارش گیل خبر، هر ساله در روزهای گرم اول تابستان، در انگلیس پر از خودروهای کلاسیک، ارتقاء یافته و مدرن می شود.

به نقل از اتوکار، این رویداد که به گود وود معروف است، یک اتفاق خودرویی است تا صاحبان صنایع آخرین دست آوردهای خود را به رخ هم کشیده و طرفداران و علاقه مندان اتومبیل در فضایی غیر رسمی از مانورهای هم لذت ببرند.

امسال نیسان برای حرکت روی تپه های گودوود نسخه اولیه تمام الکتریک بلیدگلایدرخود را در کنار آخرین نسل از GTR نیسمو و MY17 GT-R به همراه آورده است.

بلیدگلایدر مثلثی نیسان در گودوود

بلید گلایدر که اخیرا در خیابان های موناکو رانده شده، نشانگر طراحی نوآرانه خودرو و فناوری آلودگی در حد صفر در سیاست های آینده نیسان است.

گودوود فرصتی خوب برای این خودروی نیسان محسوب می شود تا کاربران و کارشناسان رسانه ای اولین تست های خود را با این خودروی تمام الکتریکی در سطح اروپایی انجام دهند.

بلیدگلایدر مثلثی نیسان در گودوود

مدیر برنامه ریزی و تولید نیسان در بخش اروپایی در این خصوص گفت: نیسان به عنوان یک پیشگام در خصوص حرکت الکترونیک، قصد دارد مردم را با برنامه فناوری آلایندگی زیر صفر خود به هیجان آورد. در بلید گلایدر نه تنها گشتاور، کارایی، بهره وری و قابلیت های کاربردی بالا تقویت شده بلکه تجربه های سرگرم کننده نیز کاملا بهبود یافته اند تا تجربه رانندگی با این خودرو نظر مخاطبان در خصوص الکتریکی ها تغییر دهد.

بلیدگلایدر مثلثی نیسان در گودوود

گودوود در سال های اخیر برای نمایش خودروهای اسپورت منحصر به فرد معروف بوده است و به همین دلیل هیچ جایگاهی بهتر از این فستیوال برای نمایش بلید گلایدر وجود ندارد و این نشان از دیدگاه هوشمندانه نیسان در معرفی این پروتوتایپ دارد.

بلیدگلایدر مثلثی نیسان در گودوود

بلیدگلایدر نمایش مسیر آینده نیسان است. قرار است این خودرو مردم را به هیجان بیاورد و ارزش گذاری آنها را در خرید یک خودرو تغییر دهد. نشاطی که خودرو به کاربران می بخشد، از فناوری های بی حد و حصر درون خودرو نشأت می گیرد که در مجموع تولید گازهای گلخانه ای را به صفر می رساند.

عصرایران