رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
۱۳۹۵/۰۷/۱۹ ۱۸:۰۱ چاپ

به گزارش گیل خبر، یوسف زاده چابک در بیست و دومین جلسه شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی از مهمترین اهداف برنامه راهبردی دانشگاه را کاهش زمان انتظار دریافت خدمات دانست و اظهار امیدواری کرد: با اجرای درست فرایندها و استفاده از خلاقیت و نوآوری بتوانیم شاهد ارتقای سلامت در جامعه باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این که روند حرکت فرایندها در برخی حوزه ها بسیار کند است، خاطر نشان کرد: شتاب و سرعت در انجام فرایندها باید متناسب با اهداف راهبردی دانشگاه باشد. در این راستا همه مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

وی افزود: آموزه های قرآن کریم نیز بر همین اساس است؛ می توان از آنها درس زندگی آموخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به این که برای پیمودن طولانی ترین راه ها، اولین قدم حایز اهمیت است، گفت: اولین قدم در برنامه راهبردی دانشگاه تهیه نقشه استراتژیک بود که تهیه شد. خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی ایده های خوبی ارایه شده است ولی فاصله ایده تا عمل متناسب نیست و لازم است مدیران و کارشناسان معیارها را شناسایی و بهینه کاوی کنند. هدف و مسئولیت کارکنان تنها پرکردن ساعات کاری نیست، بلکه هدف اجرای درست فرایندهاست.

وی یادآور شد: بازدیدهایی میدانی در دانشگاه علوم پزشکی از اول مهرماه آغاز شده است و امیدواریم تا پایان فصل پاییز، تمامی واحدها مورد بازدید و ارزیابی قرار گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان ضمن گرامی داشت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، بر رعایت مسایل بهداشتی در این ایام تاکید کرد و خواستار نظارت بیشتر حوزه بهداشتی در زمینه طبخ و توزیع نذورات شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code