لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛
۱۳۹۴/۱۰/۱۴ ۱۳:۰۴ چاپ
به گزارش گیل خبر، در این بازی هفته دوازدهم لیگ دسته دوم کشور  که در ورزشگاه عضدی برگزار شد شاگردان علی نظر محمدی موفق شدند با نتیجه 2بر1 از سد شاهین شهرداری بوشهر بگذرند. هادی تامینی در دقیقه 63 و حامد حاجتی در دقیقه 69 برای سپیدرود و حسن آتشی دقیقه 47 برای شاهین بوشهر گلزنی کردند. سپیدرود با این برد با 20 امتیاز  و یک بازی کمتر در جایگاه دوم جدول لیگ ایستاد و شاهین بوشهر با 24 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد. گزارش این بازی را به نقل از سایت باشگاه سپیدرود مشاهده کنید.

سپیدرود ۲ ( هادی تامینی دقیقه ۶۳، حامد حاجتی دقیقه ۶۹) – ۱ ( دقیقه ۴۷ حسن آتشی) شاهین شهرداری

 دوشنبه ۱۴ دیماه نود و چهار – هفته دوازدهم لیگ دسته دوم آزادگان – گروه چهارم ساعت: ۱۴:۱۵ – ورزشگاه عضدی رشت

نتیجه بازی رفت: شاهین شهرداری ۰-۱ سپیدرود

تماشاگر: چهار هزار نفر.

داور: محمد کمانی.

کمک داوران: مجتبی آسنجرانی و محسن بابایی.

کارت زرد:

حسن آتشی دقیقه ۴۱، محسن قائذی پور دقیقه ۶۹ (شاهین) – میلاد پورمحسن دقیقه ۷۰، سید محمد میری دقیقه ۸۰، الماسخاله دقیقه ۸۹ (سپیدرود) image سپیدرود رشت: بهنام لایقی فر، میلاد پورمحسن، هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، میثم تهی دست، محمد همرنگ ( از دقیقه ۵۷ محمد میری)، حامد پورعمرانی ( از دقیقه ۴۹ میعاد یزدانی)، محمد دادرسی، حامد حاجتی، فرشاد اسماعیل زاده(از دقیقه ۶۱ سهیل حق شناس). سرمربی: علی نظرمحمدی. image شاهین شهرداری بوشهر: حمید رضا لطف الله نژاد، سعید مرادی، جواد قایدی فرد، محسن قائد پوری، خضر باغبانی، جعفر احمد حسینی، جواد بابایی (از دقیقه ۷۴ مسلم بریهی)، پژمان مالکی، حسن آتشی ( از دقیقه ۷۸ علی آل کثیر)، رسول ناصربخت (از دقیقه ۷۰ محمد بریهی)، افشین محمدی. سرمربی: علی اصغر کامیاب.

شرح بازی:

این بازی شش امتیازی ترین مسابقه تاریخ رویارویی دو تیم است. دو تیمی که ریشه در تاریخ فوتبال ایران دارند و آمده اند تا یکی از جذاب ترین دربی های شمال و جنوب و کشور را رقم بزنند. این بار شرایط جدول بیشتر از همیشه نبرد سنتی شمالی و جنوبی را جذاب کرده است. شاهین که بازی رفت را یک بر صفر در خانه به سپیدرود واگذار کرده بود حالا با یک بازی بیشتر و هفت امتیاز بالاتر در سکوی نخست ایستاده است و سپیدرود با یک بازی کمتر چشم به شش امتیاز این بازی دارد تا بتواند فاصله خود را با شاهین به حداقل برساند. نیمه نخست: شوت سرکش و دیدنی حامد حاجتی در دقیقه ۲ می رفت که گل نخست را برای سپیدرود به ارمغان بیاورد که با فاصله اندک از بالای تیرک همودی به خارج رفت. سانتر مواج دادرسی از جناح چپ در دقیقه ۱۰ بازی با ضربه س سر حاحمد حاجتی میلی متری از کنار دروازه شاهین به اوت رفت. در دقیقه ۲۰ در شلوغی جلوی محوطه ی شش قدم شاهین درحالی که دروازه بان جنوبی ها نیز روی زمین افتاده بود در سه بار رفت و برگشت مدافعان بوشهری توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند تا ضربه سر حامد حاجتی و شوت محمد دادرسی و فرشاد اسماعیل زاده راهی به درون دروازه پیدا نکند. تک به تک پژمان مالکی با لایقی فر در دقیقه ۲۸ جدی ترین موقعیت گلزنی شاهین بود که توپ درون دستان لایقی فر آرام گرفت. در دقیقه ۳۹ پاس در عمق میثم تهی دست موجب شد تا حامد حاجتی با دروازه بان تک به تک شود، اما در کمال تعجب حاجتی توپ را به آرامی به آغوش دروازه بان هدیه کرد! ضربه ی ایستگاهی دقیقه ۴۲ هادی تامینی را حمید لطف الله نژاد با مشت دور کرد تا توپ برگشتی توسط الماسخاله راهی اوت شود. در نهایت حملات سپیدرودی ها در نیمه نخست بی ثمر ماند تا دو تیم یا تساوی صفر بر صفر راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

پس از یکی دو موقعیت نصف و نیمه ای که سرخ پوشان در دو سه دقیقه ابتدایی نیمه دوم روی دروازه مهمان کردند، بئشهری ها در نخستین موقعیت حساس جدی شان از روی یک ضربه ی ایستگاهی به گل برتری دست یافتند. دقیقه ۵۵ یک توپ در عمق و سانتر حامد حاجتی روی خط دروازه شاهین تنها یک نوک پای اسماعیل زاده را کم داشت که فرشاد یک قدم برای این توپ کم آورد. ده دقیقه توفانی سپیدرود موجب شد بازیکنان ارتش سرخ با دوگل پیاپی به بازی برگردند و ورزشگاه دکتر عضدی رشت را به مرز انفجار برسانند. در حالی که در دقایق پایانی فشار بئشهری ها برای رسیدن به گل تساوی فزونی گرفته بود، در دقیقه ۸۸ شوت محمد دادرسی در حالی که فقط دروازه بان را پیش رو داشت به تیرک عموی برخورد کرد و توپ ریباندی را حق شناس به بدن دروازه بان کوبید.

شرح گل:

سپیدرود ۰-۱ شاهین: ضربه ایستگاهی چسبیده به خط هجده قدم را حسن آتشی یک ضرب به کنج دروازه سپیدرود وارد کرد. سپیدرود ۱-۱ شاهین: در نهایت یکی از دهها سانتر محمد دادرسی به ثمر رسید و ضربه ی سر چکشی هادی تامینی حمید لطف الله نژاد را تسلیم خود کرد. سپیدرود ۲-۱ شاهین: پاس زیبای میعاد یزدانی برای حامد حاجتی با یک ضربه ی سر زیبا وارد دروازه شاهین شد، کاپیتان سهیل حق شناس نیز تا لحظه ی ورود توپ به دروازه توپ را مشایعت نمود.

اتفاق ویژه:

۱) در جایگاه ویژه ورزشگاه پیرشهرباران به مانند تمامی بازی های خانگی سپیدرود چهره های ویژه و سرشناسی به چشم می خورد که آمدنشان حاکی از عشق و علاقه آنها به تیم ریشه دار فوتبال کشور دارد. استاد مسعود رهنما رییس سازمان ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماس خاله رییس هیات فوتبال گیلان، استاد احمد صومی از بنیانگذاران سپیدرود، فرهاد حسین پور سرمربی سابق سپیدرود، از جمله چهره های ویژه ورزشگاه عضدی رشت بودند. ۲) در بین دو نیمه از حاج محسن تطهیری مدیرعامل سابق باشگاه سپیدرود که به تازگی از بستر بیماری بلند شده است، توسط هیات فوتبال گیلان تجلیل به عمل آمد. ۳) حضور پرشور هواداران سپیدرود که از ابتدای بازی تا پایان بدون وقفه لحظه ای از تشویق تیم خود دست نکشیدند از عوامل برد شیرین سپیدرود بودند. آنها پس از بازی با تشویق تیم قدیمی شاهین به بازیکنان آنها هم خسته نباشید گفتند.

الوند همدان ۲-۱ صنعت ساری

توسعه کیش ۱-۰ رهپویان رضوانشهر

پیام وحدت ۰-۱ شهرداری ارومیه

فولاد ب اهواز ۱-۱ خلخال دشت