آرشیو بخش اجتماعی

گیل خبر/ به نقل از ایسنا؛ رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از ...

رئیس بیمارستان شریعتی درگذشت یک پزشک این مرکز را تسلیت گفت.

عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج ، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به شناسایی افرادی که ابزار ممنوعه به همراه داشتند، از داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای رعایت دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی تشکر کرد.

عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماههای گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از ٦ برابر افزایش می دهد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.

رپورتاژ خبری؛
در قلمرو اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند، ترانسمیترهای فشار به عنوان ابزار ضروری برای نظارت و تنظیم سطوح فشار در کاربردهای مختلف ...

بابای یکی از مدارس شهرستان‌های استان تهران می گوید: حقوقم طبق حکم، 10 میلیون تومان است اما رقمی که به دستم می‌رسد 8 میلیون و 500 هزار تومان و هر ماه هم باید سه میلیون تومان اجاره خانم بدهم، با این حقوق واقعاً زندگی که نه، فقط زنده‌ایم! به هر کدام از مسئولان می‌گوییم کاری برای سرایداران انجام نمی‌دهد.