۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۱۲:۵۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: رانندگان برای تردد در جاده‌ های کوهستانی استان تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

گیل خبر/ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با اشاره به بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی و برخی از شهرهای گیلان گفت: بارش برف که از ۲ روز گذشته در گیلان آغاز شده امروز شدت گرفته است و عبور در همه‌ی محورهای استان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

غلامعلی نیک فهم، با اشاره به بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی افزود: در مناطق کوهستانی سیاهکل، دیلمان و بلوردکان، خصیب دشت املش بیش از یک متر، محور زیاز، شوک ۸۰ سانتی متر، شفت، امام زاده ابراهیم ۸۰ سانتی متر و محور اسالم خلخال ۶۰ سانتی متر بیشترین بارش‌ها را داشته است و جیرنده رودبار هم برف می‌بارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با تاکید بر استفاده رانندگان از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در حال حاضر همه راه‌های گیلان باز است و رفت و آمد در جریان است.

غلامعلی نیک فهم همچنین با اشاره به مسدود بودن جاده پونل به خلخال افزود: محور پونل – خلخال در محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی تا پایان زمستان مسدود است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code