بی توجهی ها به رفع نیاز شهروندان ادامه دارد؛
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۹:۳۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل‌خبر/ سرویس اجتماعی- مشاهدات میدانی خبرنگار گیل‌خبر در سطح استان روایتگر آن است که همچنان در دستگاه‌های عابر بانک در گیلان وجه نقد بسیار کم و محدود در دسترس بوده و این معضل با گذشت‌ ماه‌‌ها همچنان گریبان گیر مردم است.

از آن جایی که وجه نقد برای رفع نیازهایی چون رفت و آمد با تاکسی ها، خرید های خرد و... نیازی ضروری است مردم مجبور هستند از هر روشی برای دریافت پول نقد استفاده کنند، از مراجعه به مغاز‌ه‌ها و سوپرمارکت‌ها و شاید حتی خرده پس‌انداز کودکان!

بررسی های گیل‌خبر حاکی از آن است که یکی از راه حل‌های رایج در میان مردم، مراجعه به جایگاه‌های سوخت سطح استان بوده و تعداد قابل توجهی از شهروندان به دنبال اندکی پول نقد مجبور به مراجعه به جایگاه‌های بنزین و CNG در سطح استان هستند‌ که موجب ارسال پیام‌هایی از سوی متصدیان این جایگاه‌ها شده است.

البته به نظر می‌رسد این معضل، تنها مختص به گیلان نبوده، تا جایی که رئیس صنف جایگاه داران کشور در روزهای اخیر با تایید مراجعه مردم برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها گفته است: «شاهدیم که در برخی موارد خودپردازهای بانکی خالی از پول نقد هستند یا درست کار نمی‌کنند و مردم ناچارا برای دریافت پول نقد به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کنند و نمی‌دانیم دقیقا باید چکار کنیم که نه شرمنده مردم شویم و نه مشکل قانونی و مالیاتی داشته باشیم.»

گیل‌خبر در ماه های اخیر بارها به نبود پول نقد در عابر بانک‌ها اشاره کرده و مسئولین را برای رفع این معضل در استان فراخوانده است اما این مطالب پی در پی نیز بی‌جواب مانده و عزم و اراده‌ای از سوی مسئولین استان برای حل این مشکل دیده نشده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code