فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۳۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

گیل خبر/ سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در نشست خبری هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق با بیان آن که برپایی جشنواره‌ها به تولید محتوای مناسب از لحاظ کیفی و کمی کمک می‌کند، گفت: کشف استعدادها، افزایش تولیدات رسانه‌ای و هنری، غنابخشی تولیدات محتوایی و هدفمند کردن تولیدات محتوایی از مهم‌ترین اهداف و دستاوردهای جشنواره مدرسه عشق است که می‌تواند خلأهای رسانه‌ای و فرهنگی را پُر کند. ما نیازمند انسجام رسانه‌ای در تولید محتوا و کشف و پرورش استعدادها هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: دشمنان به دنبال فروپاشی اقتصادی و معیشتی جامعه هستند. گشایش اقتصادی با تحقق جهش تولید اتفاق می‌افتد و مردمی سازی تولید و فعالیت‌های اقتصادی با مشارکت آحاد مردم در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد.

سردار دامغانی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: جشنواره مردمی مدرسه عشق در حالی دوره هفتم خود را پشت سر می‌گذرد که در شش دوره گذشته در تهران برگزار می‌شد اما این دوره برای نخستین بار برگزاری آن به گیلان سپرده شده است. ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مدرسه عشق نشان دهنده مردمی بودن این جشنواره و جهش تولیدات هنری و فرهنگی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امامین انقلاب به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان اعتقاد داشتند، گفت: اعتماد و اعتقاد به جوانان در عرصه‌های مختلف نتیجه بخش است و جشنواره ملی مدرسه عشق توسط دهه هشتادی های گیلان اداره شد.

سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: مدرسه عشق پرورش دهنده مدافعان وطن، حرم و امنیت و جهادگر است.

وی با اشاره به برپایی هفتمین دوره جشنواره ملی و مردمی مدرسه عشق در گیلان افزود: جشنواره مدرسه عشق در شش بخش و پنج قالب و ۱۱ محور برگزار شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به چگونگی اجرای جشنواره مدرسه عشق اضافه کرد: آثار افراد در بخش نخست در مرحله استانی داوری و وارد رقابت کشوری شد.

منشوری از ارسال ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۲۹۰۰ اثر به مرحله رقابت کشوری راه یافت و پس از داوری ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی رسیده است.

گفتنی است اختتامیه جشنواره مردمی مدرسه عشق با حضور مسؤولان لشکری و کشوری و برگزیدگان، 29 فروردین ماه ساعت 15 در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.