رای به ادامه وضع موجود؛
۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۱۲:۴۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان با کسب ۳۷ رای از ۳۸ رای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی در سمتش ابقا شد.

گیل خبر/ به نقل از ایرنا، مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال گیلان روز شنبه با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله در سمتش ابقا شد.

الماسخاله در جریان این انتخابات که با حواشی نیز روبرو بود با کسب ۳۷ رای از ۳۸ رای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رییس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد و نقی هدایتی دیگر کاندیدای ریاست هیات فوتبال استان جا ماند ضمن اینکه محمد حق شناس، فاضل بازیار، سیدمهدی خدمت بین دانا و اسماعیل رجب زاده از این سمت انصراف دادند.

گیلان مهد استعدادهای درخشان ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جریان این انتخابات اظهار کرد: گیلان مهد استعدادهای درخشان در اکثر رشته‌های ورزشی به خصوص فوتبال است.

جهانبخش آرمان اظهار کرد: در طول تاریخ همواره حداقل ۳۰ درصد از ترکیب تیمهای ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را گیلانیان تشکیل داده و می‌دهند این امر اهمیت رشته فوتبال را در این استان نشان می‌دهد.

وی افزود: ما به عنوان خدمتگراران کوچک جامعه بزرگ ورزش گیلان امید است بتوانیم در این مسند مثمرثمر باشیم زیرا امروز این مسئولیت به ما امانت داده شده و در این راستا نباید دچار روزمرگی شویم و با توجه به اینکه مسئولان هیات‌ها در شهرستانها موتور محرکه فوتبال گیلان هستند باید بیش از پیش فعالیت کنند.

آرمان در ادامه با قدردانی از مالکین باشگاههای فوتبال استان که در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند، افزود: این امر موجب می‌شودتا باشگاههای ما بتوانند در لیگ‌های مختلف حضور داشته باشند.

هیچ یک از آداب برگزاری مجمع رعایت نشده است

نقی هدایتی یکی از کاندیداهای ریاست هیات فوتبال گیلان هم در جریان این انتخابات اظهار کرد: متاسفانه هیچ یک از آداب برگزاری مجمع رعایت نشده و فقط دعوت شدیم که گرمابخش برگزاری سیرکی به عنوان انتخابات باشیم.

رئیس هیات اسبق کشتی استان گیلان بیان کرد: از قبل همه چیز مشخص شده و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز اعلام کرده بود که آقای مهدی تاج می‌خواهد که الماسخاله دوباره در سمتش ابقا شود.