۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ۲۰:۰۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵۴ هزار عدد اقلام خوراکی و لوازم بهداشتی احتکار شده به ارزش ۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال داخل یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

گیل خبر/ به گزارش باشگاه خبرنگاران:سردار "عزیزاله ملکی" با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهارداشت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات نامحسوس از احتکار مقدار زیادی مواد غذایی و لوازم بهداشتی داخل انبار یکی از شرکت‌ها در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شدند، افزود: پلیس در بازرسی از این مکان، ۵۴ هزار و ۷۲۵ عدد انواع نوشیدنی و محصولات بهداشتی شامل دستمال کاغذی، دستمال مرطوب و مایع شوینده احتکار شده را کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان، ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۹۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان بر جدیت و قاطعیت پلیس برای برخورد همه جانبه با محتکران تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات در خصوص قاچاق یا احتکار کالا را از طریق سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ به کارشناسان این مجموعه اطلاع دهند.