رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس پیامی صادر کرد.

گیل خبر/ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حالی فرا رسید که قلب مومنان از ددمنشی و وحشی گری رژیم اشغالگر قدس به درد آمده است. ابتکار آگاهانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس با وجود گذشت بیش از چهل سال از صدور آن، همچنان خونی تازه در رگ عدالتخواهان می دواند و نقطه عطفی در مقاومت پیروزمندانه منطقه، از یمن و لبنان و عراق تا سوریه و فلسطین و همه آزادیخواهان جهان ایجاد کرده و تبلور وعده الهی وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ در پیکار با ستمگران و زورگویان عالم است.
رژیم اشغالگر کودک کش در ادامه جنایات دهشتناک خود، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد و سردار محمدرضا زاهدی و همراهانش را به شهادت رساند و نشان داد که رژیم فاسق به هیچیک از اصول انسانی و قراردادهای بین المللی پایبند نیست و برای ادامه زندگی نکبت بار خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار، از همه مردم عزیز گیلان به ویژه کارشناسان محترم دادگستری استان که همواره در احقاق حق مظلومان پیشگام بوده اند دعوت می کنم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دهند.

محمد باقری هره دشت
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان