رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با استاندار:
۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ۰۸:۴۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با استاندار از آماده‌باش کامل خادمان مردم در نظام سلامت خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طول عید نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کردند.

گیل خبر/ محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با اسدالله عباسی، استاندار گیلان دیدار و آخرین اقدامات نظام سلامت استان را در طرح سلامت نوروزی تبیین و تشریح کرد.

آشوبی در این نشست از آماده‌باش همه مراکز سلامت‌محور استان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات سلامت‌محور در مراکز بهداشتی و درمانی سطح استان، پایگاه‌های اورژانس نیز در حالت آماده‌باش کامل هستند و عملیات اعزام بیماران و مصدومان را به مراکز بیمارستانی قطب انجام خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش بار بیماری در مراکز سلامت‌محور به‌ویژه در بخش درمان، گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی سطح استان در طول ایام نوروز خدمات سلامت‌محور دریافت کرده‌اند.

آشوبی بابیان اینکه ارتقای نظام سلامت و حفظ سلامت مردم در اولویت کاری خادمان مردم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، تصریح کرد: حفظ، پایداری و ارتقای سلامت مردم به‌ویژه هم‌وطنانی که گیلان را به‌عنوان مقصد گردشگری و مسافرت خود تعیین کرده‌اند تا پایان طرح نوروزی در اولویت کاری نظام سلامت است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code