۱۴۰۲/۱۲/۲۵ ۱۲:۲۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

پروازهای مسیر مشهد مقدس از فرودگاه رشت ۱۰۰ درصد افزایش پیدا نموده است.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

سید محسن میر حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هفته ۶۰ سورتی پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به مسیرهای تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، اهواز، مشهد، کیش و نجف داریم بیان کرد افزون بر شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و ایرتور، شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به برقراری پرواز مسیر رشت به مشهد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه از دوم فروردین سال جدید بصورت برنامه ای اقدام نموده است.

میرحسینی افزود: علاوه بر این، شرکت هواپیمایی وارش نیز پرواز فوق العاده مسیر رشت به مشهد را از یکم تا پانزدهم فروردین در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به تعداد ۱۰ سورتی در برنامه دارد که با احتساب این پروازها، پروازهای مسیر مشهد مقدس از فرودگاه رشت از ۸ سورتی پرواز در هفته به ۱۶ سورتی افزایش یافته و رشد صد درصدی و دوبرابری را تجربه خواهد نمود.

مدیر کل فرودگاه سردار جنگل در زمینه برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه رشت نیز گفت: ان شاء ا... در ایام نوروز ۱۴۰۳ علاوه بر پرواز مسیر نجف که بصورت برنامه ای در لیست پروازهای روزهای پنجشنبه این فرودگاه قرار دارد، پرواز مسیر رشت - استانبول -رشت نیز توسط شرکت پگاسوس از ۲۹ اسفندالی ۱۳ فروردین به تعداد ۶ سورتی پرواز فوق العاده و آن هم در روزهای سه شنبه انجام خواهد شد.

گفتنی است فرودگاه سردار جنگل رشت از ابتدای سال جدید به مسافران ۷۰ سورتی پرواز در هفته خدمت رسانی خواهد نمود و بنا بر اعلام برخی شرکتهای هواپیمایی در هفته دوم نوروز نیز شاهد افزایش پروازها در مسیرهای جدید خواهیم بود.

روابط عمومی فرودگاه استان گیلان