۱۴۰۲/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۸ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
قیمت خودرو امروز، ۲۴ اسفند ۱۴۰۲/ افت محسوس قیمت ها در بازار

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 تحت تأثیر کاهش نرخ ارز از دیروز روند کاهشی به خود گرفته و افت محسوس در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی بازار به چشم می‌خورد.

گیل خبر/ به گزارش تجارت‌نیوز؛ قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 روند کاهشی به خود گرفته و افت قیمت محسوس در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی بازار دیده می‌شود. این افت قیمت که از روز دوشنبه هفته جاری آغاز شد، زیر سایه کنترل نرخ ارز انجام گرفته است و احتمال می‌رود که تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.

نرخ ارز با وجود اینکه در روزهای گذشته تا اولین واحد از کانال ششم هم پیش رفت، اما نتوانست در این کانال به معامله ادامه دهد و دوباره به زیر این کانال سقوط کرد، در نتیجه بازارهای موازی نیز به تبعیت از نرخ ارز، افت محسوسی را تجربه کردند.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت کاهشی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی
قیمت خودروهای داخلی بازار از آغاز امروز غالباً نزولی گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار است که با افت دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ 421 میلیون تومان معامله می‌شود.

ساینا دنده‌ای دنده اتومات نیز جزو ارزان‌ترین خودروهای دنده اتومات بازار شمرده می‌شود که چهار میلیون تومان ارزان شده و با 475 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو 206 تیپ دو با مدل 1401 جزو معدود خودروهای بازار داخلی است که برخلاف دیگر محصولات بازار‌، رشد 10 میلیون تومانی دارد و به کانال 600 میلیون تومانی رسیده است.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ سدان رده بالای ایران خودرو هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ 930 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی
قیمت خودروهای مونتاژی برخلاف داخلی‌های بازار، با ثبات است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار است که از آغاز امروز هیچ تغییری ندارد و با 823 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک J4 آپشنال سدان اقتصادی کرمان موتور نیز هیچ تغییری ندارد و با قیمت 845 میلیون تومان قابل خریداری است.

جک S3 اتوماتیک ارزان‌ترین کراس‌اوور مونتاژی این شرکت با رشد 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به کانال یک میلیارد و 210 میلیون تومان رسید.

دیگنیتی پرایم یکی از گران‌ترین کراس‌اوورهای بهمن موتور نیز بدون نوسان نسبت به دیروز و با همان نرخ دو میلیارد تومانی معامله می‌شود.