مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در همایش تقدیر از مامورین تشخیص:
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۱:۰۶ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

مهندس محمد تقی مهدیزاده، در همایش سالیانه مامورین تشخیص شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:مامورین تشخیص شرکت‌های توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق هستند.

گیل خبر/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهار داشت: برخورد مناسب و باکرامت با مشترکان توسط مامورین تشخیص، انجام وظایف و ارائه به موقع گزارشات از سوی آن ها دارای اهمیت حیاتی برای شرکت است.

وی تصریح کرد: مامورین باید کارشان را براساس دستورالعمل‌ها، رویه‌ها، بخشنامه‌ها و آموزش‌هایی که دیده‌اند، به نحو احسن انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، دستکاری لوازم اندازه‌گیری را مصداق استفاده از اموال عمومی بیت‌المال و امری غیر قانونی دانست و افزود: ماموران تشخیص باید با ارائه گزارش به موقع در این راستا در حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال کوشا باشند.

محمد تقی مهدیزاده بر تامین معیشت، رضایت و آرامش مامورین تشخیص شرکت تاکید کرد و افزود: اعتبار شرکت وابسته به عملکرد و ارائه گزارش صحیح و به موقع  و برخورد مامورین قرائت با مشترکان است.

وی افزود: ماموران تشخیص باید در شناسایی کنتورهای معیوب و هرگونه موارد مشکوک با دقت و سرعت‌العمل بیشتری اقدام نمایند و موضوع را سریعاً گزارش کنند.

مهندس محمد تقی مهدیزاده بر اهمیت وصول مطالبات شرکت تاکید کرد و افزود: ارائه مستمر خدمات صنعت برق و رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیرساختی منوط به وصول مطالبات است .

وی با بیان اینکه وصول مطالبات از وظایف اصلی و کلیدی ما در صنعت برق است، افزود: مامورین تشخیص با رصد و بررسی لوازم اندازه‌گیری که به امانت به دست مشترکین سپرده شده است و ارائه گزارش به موقع، چشم و گوش شرکت در این بخش هستند.

وی بر نصب به موقع کنتورهای هوشمند و جلوگیری از تلفات برق تاکید کرد و افزود: همکاران باید با همدلی و همت بیشتری در انجام وظایف محوله‌شان  و رضایت‌مندی مشترکان تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان گفت: کاهش تلفات و اصلاح الگوی مصرف دو اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان است و همه مجموعه باید تلاش کنند تا به نتیجه مطلوب برسیم .

گفتنی است، در این آیین جواد ییدی معاون فروش و خدمات مشترکین،ابراهیم خشنود مدیر توزیع برق شهرستان رشت و جمعی دیگر از مدیران اینشرکت حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند. 

در پایان این همایش از ۳۰ تن از مامورین تشخیص برتر در سال ۱۴۰۲ با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code