بانکی‌پور، نماینده مجلس در برنامه افق با بیان جزئیاتی درباره لایحه حجاب و عفاف گفت: اگر کسی مرتکب بی حجابی شود جریمه می شود. این جریمه مستقیما توسط مامور نیروی انتظامی صورت نمی گیرد بلکه سامانه ای است و مبلغ آن ۳ میلیون تومان است. اگر فرد نان آور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.

گیل خبر/ به نقل از انتخاب:بانکی‌پور، نماینده مجلس در برنامه افق با بیان جزئیاتی درباره لایحه حجاب و عفاف گفت: من فکر میکنم بعد از عید قابلیت اجرا خواهد داشت.


 اظهارات وی در این رابطه به شرح زیر است:

اگر کسی مرتکب بی حجابی شود جریمه می شود. این جریمه مستقیما توسط مامور نیروی انتظامی صورت نمی گیرد بلکه سامانه ای است و مبلغ آن ۳ میلیون تومان است.

اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.

این شخص میتواند اعتراض کند و اگر اعتراض وارد بود ۳ میلیون تومانش بر می گردد. بار دوم اگر مرتکب شود به دادگاه خواهند رفت.

سخت ترین نوع مجازات مربوط به سلبریتی های ست که کشف حجاب کرده اند. هم بخشی از اموالشان مصادره خواهد شد هم ممنوع الخروج و ممنوع التصویر میشوند. صفحاتشان در فضای مجازی نیز بسته می شود.

تا دو سه روز دیگر در همین مجلس ریاست مجلس لایحه را به شورای نگهبان میفرستد که به احتمال زیاد ایرادی باقی نمانده است.

من فکر میکنم بعد از عید قابلیت اجرا خواهد داشت.