۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۹:۳۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گل‌گهر و ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

گیل خبر/  به گزارش ورزش سه، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان و گل گهر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این جدال در پایان با پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل گل‌گهر خاتمه پیدا کرد تا سپید پوشان بندر انزلی سه امتیاز بسیار مهم را کسب کند.

دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست نمایشی پایاپای داشتند و بارها دروازه‌بان‌های یکدیگر را با چالش کشیدند اما این دیدار که به سمت درگیری‌های فیزیکی رفته بود، در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در نیمه دوم شرایط مقداری متفاوت بود؛ معدود موقعیت های خلق شده توسط هافبک‌ها با دخالت مدافعان از انتقال توپ به فاز تهاجمی صورت نمی‌گرفت که این اتفاق عاملی بود تا دیدار از روند نمایشی خود فاصله بگیرد.

پس از آن در شرایطی که گل گهر برای تغییر در نتیجه فشار می‌آورد، ملوان موفق شد روی ضد حمله خلق شده توسط مهران احمدی و نفوذ محمد عمری صاحب یک موقعیت پنالتی شود که این پنالتی هم توسط سلیمانی وارد دروازه اخباری شد تا تک گل بازی توسط او به ثمر برسد.

با این نتیجه ملوان حالا با ۳۲ امتیاز و با سه بازی بیشتر به سپاهان در رده سوم جدول ایستاد و گل گهر با ۳۰ امتیاز به رده ششم جدول سقوط کرد.