مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۱۷:۰۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از برق دار شدن مشترکین آسیب دیده از بارش برف در شهرستان آستارا خبر داد.

گیل خبر/ محمدتقی مهدی زاده ، تصریح کرد: این گونه حوادث طبیعی غیرمترقبه در نقاط مختلف جغرافیایی به وقوع می پیوندد و ضروری است در کمترین زمان زمان ممکن برای رفع مشکلات به وجود آمده اقدام شود.
وی ضمن تشکر از صبر و بردباری مشترکین این شرکت که با خاموشی ناخواسته مواجه شده بودند گفت: از دقایق اولیه وقوع این پدیده جوی همکاران و اکیپ های عملیاتی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و تا تسریعا مناطق مذکور از نعمت روشنایی برق بهره مند شوند.
مهدیزاده تاکید کرد: اکثر قریب به اتفاق مشترکین در مناطق شهری و روستایی آستارا برق دار شده اند و تنها چند انشعابی بر روی فیدر حیران، بعلت مسدود بودن راه های ارتباطی بی برق هستند که پس از بازگشایی راه ها و محورهای مواصلاتی توسط ارگان های ذی ربط، تسریعا نسبت به حل مشکلات آنها نیز اقدام خواهد شد.
این مسوول از زحمات تمامی کارکنان به ویژه اکیپ های عملیاتی تشکر کرد و اعلام کرد: هم چنان نیروهای زحمت کش این شرکت در حالت آماده باش قرار دارند تا درصورت نیاز اقدام سریع و فوری صورت پذیرد و رقم و میزان دقیق خسارات وارده به تاسیسات توزیع برق گیلان پس از برآورد های اولیه اعلام خواهد شد.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code