در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد:
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ۱۸:۰۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

طی جلسه ای با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان آخرین هماهنگی ها برای تامین برق پایدار حوزه های اخذ رای انجام شد.

گیل خبر/ در این جلسه مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تقدیر از زحمات همه کارکنان در برقدار کردن مناطق آسیب دیده از بارش برف گفت: تلاش های روزهای گذشته کارکنان در همه بخش ها برای بهره مندی همه شهروندان از نعمت برق دستاوردی بزرگ و جلوه ای از همدلی و همراهی در سطح شرکت بود.

 وی افزود: امیدواریم این همدلی و همراهی در روزهای باقی مانده سال به ویژه در روز ۱۱ اسفند (روز بزرگ برگزاری انتخابات) ادامه داشته باشد تا همچنان جز دستگاه های برتر در عرصه خدمت رسانی باشیم.

 مهدیزاده تصریح کرد: ضروری است همه مدیران اجرایی و اکیپ های عملیاتی در روز انتخابات و تا آخرین زمان شمارش آرا درحالت آماده باش باشند.

 وی مجدداً تاکید کرد: هرگونه فعالیت های نیرو رسانی که ملتزم به قطع برق است ممنوع بوده و فقط درصورت بروز حوادث غیرمترقبه، همکاران فعالیت های خود را به انجام رسانند.

 وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به مذاکرات و مکاتبات صورت پذیرفته با استانداری گیلان و فرمانداری ها، دیزل ژنراتورهای سیار و ثابت در حوزه های اخذ رای آماده به کار هستند و در صورت حوادث و خاموشی های غیرمترقبه وارد مدار خواهند شد تا فرآیند رای گیری از مردم شریف استان دچار اختلال نشود.

 

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : توزیع برق گیلان

نظر شما:

security code