رشت، آستانه اشرفیه و رودسر؛
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۰۹:۰۵ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: نتایج رسمی و نهایی سه حوزه انتخابیه «رودسر و املش»، «رشت و خمام» و «آستانه اشرفیه» مشخص و اعلام شد.

گیل خبر/ جواد شفیعی‌ثابت امروز ۱۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه اشرفیه اظهار کرد: تاکنون آرای منتخب مردم سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، رودسر و املش و آستانه اشرفیه مشخص شده است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان افزود: در حوزه انتخابیه «رودسر و املش» محمدعلی جانی شوکی با ۱۸هزار و ۵۸۷ رای بعنوان منتخب مردم انتخاب شد، در حوزه انتخابیه «رشت و خمام» که به‌صورت تمام الکترونیک برگزار شد «جبارکوچکی‌نژاد» با ۴۵هزار و ۶۱۴ رای، مهدی فلاح با ۳۴هزار و ۶۸۲ رای و «محمدرضا احمدی سنگری» با ۳۲هزار و ۲۷۳ رای حائز اکثریت آرا و منتخب مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند؛ در حوزه انتخابیه «آستانه اشرفیه» ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷هزار و ۴۹۰ رای به‌عنوان فرد منتخب مردم تعیین شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه گیلان نیز بزودی توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه پس تایید و توافق با هیات‌های نظارت شهرستان اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: نتیجه نهایی انتخابات خبرگان رهبری نیز توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رشت پس تجمیع ۴۶ صورتجلسه اطلاع رسانی خواهد شد.