رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مرددین انتخابات تصریح کردند که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از آن که در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند، خطاب به مرددین شرکت در انتخابات اظهار کردند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

ایشان در ابتدای سخنان خود گفتند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار بدهد و تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

رهبر انقلاب اسلامی در ۲ توصیه خود فرمودند: به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که قرآن به ما فرمود در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید. من در گذشته هم گفتم و امروز تاکید می‌کنم هر چه زودتر از فرصت استفاده کرده و در اولین ساعات ممکن رای بدهید.

ایشان افزودند: توصیه دوم من این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید و به تعداد کمتر رای ندهید. مثلا در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر احتیاج است، پس به ۱۶ نفر رای بدهید و به کمتر از ۱۶ نفر رای ندهید یا برای مجلس در تهران به ۳۰ نفر رای بدهید و به کمتر رای ندهید. این توصیه موکد من است.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کردند: ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران و به شماست و می‌خواهند ببینند چه می‌کنید و نتیجه انتخابات چه می‌شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بیان کردند: هم دوستان ما و علاقمندان به ملت ایران و هم بدخواهان از همه طرف چشمشان مترصد مسائل کشور ما و ملت عزیز ما است. به این توجه کنید که دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.