۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ۱۹:۲۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

گیل خبر/ به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ملوان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال تهران رفت که با تساوی یک - یک متوقف شد.
محمدرضا سلیمانی (65) برای ملوان و جلال‌الدین ماشاریپوف (67) برای استقلال گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 36 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان مهدی تارتار نیز با 28 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کردند.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی(61 - ابوذر صفرزاده)، محمدرضا بردبار (46 - حسین صادقی)، رضا جعفری(83 - محمد عمری) و محمدرضا سلیمانی(83 - سهیل فداکار).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو (86 - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف(80 - مهرداد محمدی).

داور: علی‌اصغر مومنی

نیمه اول
دقیقه 23: امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 26: ملوانی‌ها با توپ‌گیری به سمت دروازه استقلال نزدیک شدند و شوت رضا جعفری را سیدحسین حسینی ناقص دفع کرد تا مدافعان توپ را به کرنر بفرستند.

دقیقه 33: ضربه زمینی بلانکو از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 40: بلانکو یکبار دیگر صاحب موقعیت شد که ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 45: پاس قطری رافائل سیلوا به صالح حردانی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه‌اش به سینه حمید فرعباسی دروازه‌بان ملوان برخورد کرد.

دقیقه 2+45: پدرام قاضی‌پور با خطا روی صالح حردانی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 3+45: مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی توپی ارسال کرد که ضربه سر روزبه چشمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 65: ملوانی‌ها از غافلگیری مدافعان استقلال صاحب توپ شدند و توپ را به محمدرضا سلیمانی رساندند و این بازیکن با بغل پا دروازه حسینی را باز کرد.

دقیقه 67:هنوز دو دقیقه از گل ملوان نگذشته بود که ماشاریپوف از روی پاس ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و توانست در اولین بازی‌اش برای آبی‌پوشان گلزنی کند.

دقیقه 70: شوت از راه دور ابوالفضل جلالی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 71: مجید عیدی مدافع ملوان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 87: پرتاب اوت جلالی به محوطه جریمه ملوان با دخالت آرمان رمضانی به امید حامدی‌فر رسید و  ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.