۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۹:۲۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

طی حکمی از سوی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر محمد باقری هره دشت به عنوان رییس دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا منصوب شد.

گیل خبر/ در نشست معارفه ایشان که پیش از ظهر چهارشنبه دوم اسفند برگزار گردید، دکتر رسول شمشادی با قدردانی از مدیران گذشته دانشکده اظهار امیدواری کرد مسیر رشد و تعالی این مرکز با سرعت بیشتری طی شود.

دکتر باقری هره دشت در ابتدای صحبتهای خود با سپاس از خداوند متعال و مدیران عالی که فرصت خدمتگذاری در عرصه علم و دانش و فناوری را فراهم کردند به اهمیت و جایگاه این مرکز به عنوان اولین دانشکده پسران کشور و تنها دانشکده استان اشاره کرده و افزودند تفکر اصلی مدیریت جدید بر رشد و توسعه همه جانبه دانشکده و اثرگذاری آن بر مناسبات شهرستان و استان با تکیه بر همکاری و تعامل با تاکید بر رعایت ساختارسازمانی و بهره گیری از تعامل کادر علمی و اداری و همفکری نیروهای باتجربه با کارکنان جوان خواهد بود.
وی دستیابی به رشد علمی در کنار رشد اقتصادی و درآمدزایی و ارتقای اقتصاد دانش‌بنیان، استفاده از توانمندی و ظرفیت دانشجویان و مدیران و کارکنان باتجربه را از اهداف بیان نموده و در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات و اینکه مقدرات کشور در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و خصوصا علمی و دانشگاهی در روز انتخابات شکل می‌گیرد، شرکت در انتخابات را برای دانشگاهیان، امری ضروری دانستند.
دیدار با فرماندار شهرستان صومعه سرا و حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تشکیل دهنده بخش های بعدی مراسم معارفه رییس دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا بودند.