رپورتاژ خبری؛
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۱:۱۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه

چکیده : سیم خاردار نصب شده همراه با انواع حصارها می تواند یک بازدارنده ی فیزیکی و بصری داشته باشد. و علایمی را به عنوان هشدار به افراد حاضر در محیط بدهد .

سیم خاردار و کاربرد آن در صنایع

سیم خاردار نامی آشنا و قابل محسوس برای تمام مردم است و هر کدام از ما انواع مختلف سیم خاردار را در محیط های زندگی و حومه ی شهر و روستا دیده ایم و نیازی به بررسی لغوی این کلمه نداریم. در این مقاله مروری بر انواع سیم خاردار و استفاده ی آن در صنایع مختلف خواهیم داشت و خدمات تیم متخصص آریاحصار را به شما خوانندگان معرفی خواهیم کرد پس در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

سیم خاردار سیمی از جنس مفتول است که در طی فرایند ساخت با تیغ های بسیار تیز ترکیب می شود.سیم خاردار امروزه به عنوان یکی از مهم ترین عناصر در صنعت کشاورزی و تجاری تبدیل شده است و امنیت را فراهم می کند و به عنوان یک عامل بازدارنده برای جلوگیری از ورود افراد به مناطقی است که قرار است ممنوع بماند، عمل می کند. سیم خاردار که معمولا به عنوان یک جدا کننده مقاوم و با دوام و مقرون به صرفه استفاده می شود، یک گزینه ی مقاوم برای شخصی سازی اراضی است. پس می توان نتیجه گرفت سیم خاردار یک ابزار حفاظتی است . سیم خاردار معمولا برای مصارف کشاورزی، خانگی و صنعتی استفاده می شود. برای مثال سیم خاردار که در یک محیط کشاورزی استفاده می شود، یک اقدام حفاظتی موثر برای نگه داشتن حیوانات در داخل یا خارج از حصار محیطی است و اغلب با توری برای محافظت از مزارع و پادوک ها نصب می شود.

سیم خاردار نصب شده همراه با انواع حصارها می تواند یک بازدارنده ی فیزیکی و بصری داشته باشد. و علایمی را به عنوان هشدار به افراد حاضر در محیط بدهد . امروزه سیم خادار غیر از یک عامل بازدارنده برای ورود کاربردهای گسترده تری پیدا کرده است و برای حصارکشی ها ، جداسازی فضاهای مختلف جهت ایجاد امنیت و شخصی سازی اراضی استفاده می شود.


معرفی انواع سیم خاردار

سیم خاردار به صورت کلاف بسته بندی می شود و بر اساس سفارش مشتری وزن های مختلفی دارد.برای تولید سیم خاردار از سیم فولاد با روکش روی استفاده می شود تا مقاوم در برابر زنگ زدن شود. تمامی مراحل تولید به وسیله ی دستگاه های اتوماتیک انجام می شود . سیم خار در دو نوع پر کاربرد و بسیار متداول خطی و حلقوی تولید می شود که به تفصیل شرح می دهیم و معایب و مزایای آنها را توضیح می دهیم.

سیم خاردار خطی: این نوع سیم خاردار همانطور از اسمش پیداست به صورت خطی تولید می شود و نصب آن نیز به شکل خطی است .سیم خاردار خطی از سیم خاردار حلقوی بسیار در دسترس تر است و عمومیت بیشتری دارد. شکل آنها به صورت خطی صاف است و تیغ ها با فاصله ی کمتر روی آن تعبیه شده اند تا جلوی رفت و آمد و عبور وسایل را بگیرند. سایز معمول سیم ها در این نوع بین 2 تا 2.5 میلی متر است و جنس آن گالوانیزه است. سیم خار دار خطی خود به دو نوع تقسیم میشود:سیم خاردار خطی سوزنی ساده و سیم خاردار خطی تبری .
*شما میتونید همین امرو برای خرید سیم خاردار از سایت آریا حصار اقدام کنید.

سیم خاردار خطی سوزنی یا ساده: از دو رشته ی مفتول گالوانیزه تشکیل شده است که محور اصلی آن است و دو رشته ی دیگر نیز که خارهای آن را می سازند. کاربرد این سیم خاردار بیشتر در حفاظت باغ یا مزارع کشاورزی است و هزینه ی کمتری هم دارد.

سیم خاردار خطی تبری یا تیغی: سیم خاردار خطی از سیم خاردار سوزنی پیچیده تر است و به جای استفاده از چند محور گالوانیزه با دستگاه اتومات روی آن تیغ هایی با فاصله ی 7 سانتی متر ایجاد می کنند.

مزایای سیم خاردار خطی :

  • قیمت ان به نسبت به انواع دیگر مناسب است
  • از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است
  • در برابر گرما و سرما مقاوم است
  • نصب آسان آن تسهیل پذیری و در دسترس بودن را ممکن کرده است
  • برای جلوگیری از ورود و حمله ی حیوانات بسیار کاربردی است

سیم خاردار حلقوی:سیم خاردار حلقوی به روزترین و پیشرفته ترین نوع سیم خاردار است و کاربرد عمده ی آن در مراکز و صنایع نظامی و پادگان ها است. سیم خاردارهای حلقوی مثل نامشان به شکل حلقه حلقه هستند و با بست هایی که داخل خود دارند به شکل حلقه دیده می شوند و باز نمی شوند و جنس آنها از فولاد گالوانیزه می باشد. قطر سیم اصلی حدود 2 الی 2.5 است و حالت فنری دارد. قطر خارها نیز حدود2 میلی متر است. سیم خاردارهای حلقوی از نوع خطی آن قیمت بیشتری دارند و همینطور کاربرد بیشتری هم دارند. سیم خاردار حلقوی هم خود به دو نوع تقسیم می شود که در ادامه شرح داده می شود.

سیم خاردار حلقوی سوزنی:سیم خاردار حلقوی سوزنی یا ساده بیشتر در پادگان ها قابل مشاهده است و برای همه آشناست . این نوع سیم خاردار به دلیل اندازه ی قطر زیادی که دارد در فضاهای امنیتی مورد استقبال است و کاربرد زیادی دارد. قطر محور اصلی گالوانیزه 3 میلی متر و قطر مفتول خار 2.5 میلی متر است.

سیم خاردار حلقوی خطی: نوعی دیگر از سیم خاردار حلقوی است که به آن سیم خاردار لیزری هم می گویند. این سیم خاردار جدیدترین و پرکاربرد ترین سیم خاردار در دنیا است. در این نوع سیم خاردار یک رشته مفتول گالوانیزه به عنوان محور اصلی است و تیغ های گالوالنیزه به صورت تبری روی محورر اصلی پرس می شوند . این نوع سیم خاردار هم مناسب فضاهای امنیتی و مناطق خطوط مرزی است .

کاربرد سیم خاردار حلقوی

مزایای سیم خاردار حلقوی :

  • امکان استفاده ی مجزا از این سیم خاردار وجود دارد
  • برای دیوارهای کوتاه بسیار کاربردی است
  • از ورود حیوانات و سارقین جلوگیری می کند
  • به راحتی می توان آنها را حمل یا نصب کرد
  • در برابر رطوبت مقاوم است

نحوه ی نصب سیم خاردار چگونه است؟

سیم خاردار یک انتخاب محبوب برای ایمن سازی هر منطقه ای است و می تواند مزاحمان احتمالی را دور کند .نصب سیم خاردار مرحله ی بعد از تولید و آمده سازی سفارش است . شاید در ابتدای کار نصب سیم خاردار کاری آسان به نظر بیاید ولی در واقع باید گفت اینطور نیست و دقت و ریزبینی و مهارت خاصی می طلبد. قبل از اینکه فرایند نصب را شروع کنید بهتر است از قبل یک نقشه ی ذهنی برای محیط نصیب تهیه کنید و سپس لوازم ایمنی شامل لباس و ابزار را آماده کنید و بپوشید. سخت ترین قسمت کار این است که باید یک بست محکم برای کار گذاشتن سیم خاردار کنار بگذارید بست باید قوی و محکم باشد تا بتواند دوام داشته باشد. تیم تخصصی آریا حصار پیشنهاد می کند به جای اینکه خودتان سیم خاردار را نصب کنید از تجریه ی مجموعه ی صنعتی اریا حصار استفاده کرده و نصب خود را به بهترین نحو ممکن در کوتاه ترین زمان به این تیم بسپارید .تا از بروز هرگونه ی خطای احتمالی و آسیب فیزیکی ممانعت کنید و بتوانید نصب راحت تری تجربه کنید.

چرا باید از سیم خاردار در مجموعه ی خود استفاده کنیم ؟

دلایل طلایی که شما را ملزم به استفاده از سیم خاردار در مجموعه ی خود می کند؛

  • محافظت قوی را فراهم می کند
  • به راحتی قابل دسترسی است
  • بسیار متنوع است
  • مقرون به صرفه است
  • سریع نصب می شود
  • از نظر زییایی در مقایسه با دیگر نرده ها خوشایندتر است
  • دید بهتری نسبت به ملک شما می دهد
  • ارزش ملک شما را بالا می برد
  • برای مرزبندی منطقه مفید است

بهترین سیم خاردار باغی

فروش سیم خاردار

فروش سیم خاردار بسته به نوع سفارش مشتری و جنس آن در زمان بندی های مختلفی آماده شده و برای فروش در اختیار مشتری قرار میگیرد .ما در این مقاله سعی کردیم با توضیحات روشن و کوتاه شما را با کاربرد سیم خاردار و انواع آن آشنا کنیم .بهتر است قبل از خرید هر گونه سیم خاردار با مشاورین مجموعه ی صنعتی آریا حصار تماس حاصل کرده و از تجربه ی آنها برای فروش و خرید استفاده کنید. هدف اصلی مجموعه ی آریا حصار جلب رضایت مشتریان و ارائه ی محصولات با کیفیت به مشتریان است .


منبع : aryahesar.com

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code