به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، رئیس کل دادگستری استان گیلان دستورات لازم جهت بازگشایی کارخانه فولاد خزر و بازگشت کارگران به خط تولید را صادر کرد.

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دستورات لازم جهت بازگشایی کارخانه فولاد خزر و بازگشت کارگران به خط تولید را صادر کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان  با بیان اینکه حدود 400 نفر از کارگران و متخصصین بیش از یک دهه درشرکت فولاد خزر فعالیت می کنند تصریح کرد:  این کارخانه با تولید آهن آلات اعم از میلگرد، شمش، آهن و ... به دلیل سوءمدیریت مسئولین مربوطه تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و صنایع، اولویت دستگاه قضایی است اظهار داشت: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه تعطیلی واحد های تولیدی را نخواهد داد.

رئیس شورای قضایی استان ضمن صدور دستورات لازم جهت بازگشایی کارخانه فولاد خزر و بازگشت کارگران به خط تولید گفت: دستورات لازم جهت برطرف نمودن موانع به سازمان های مربوطه صادر شده تا علاوه بر بازگشایی کارخانه، شاهد ارزآوری آن برای استان باشیم.

وی همچنین تاکید کرد:  مطالبات کارگران شرکت باید در اسرع وقت پرداخت شود تا به زودی شاهد فعال شدن چرخه تولید باشیم.

رئیس کل دادگستری استان با بیان حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از تولیدکنندگان خاطر نشان کرد: با متخلفان و تعطیل کنندگان صنعت و تجارت و واحد های تولیدی در استان برخورد شده و برای مقصرین پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.