مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با  رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد

گیل خبر/ به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه موضوع تامین آب خصوصا در حوزه خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: باید هم از حیث سلامت و هم بهداشت، آب سالم و با کیفیتی برای مردم تامین شود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید از آب شرب با کیفیت بهره مند شوند اظهار داشت:  در خصوص کیفیت آب شرب باید تدابیر جدی اندیشیده شود.

رئیس شورای قضایی استان با استناد به جمله شهید بهشتی که فرمودند:« ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» افزود: هر چقدر می توانید به مردم خدمت کنید و خدمت به مردم باید به یک باور عمیق در مسئولان تبدیل شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عدالت اجتماعی باید در بین پرسنل دستگاه ها رعایت شود و عدم پرداخت به موقع مطالبات کارکنان موجب دلسردی و نارضایتی و عدم خدمات رسانی صحیح و درست به مردم می شود.

این مقام ارشد قضایی در پایان تاکید کرد: اولویت اصلی استان گیلان تحویل آب آشامیدنی سالم به مردم است و اگر در این زمینه کوتاهی شود، نارضایتی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.