۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ۱۶:۴۱ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از وقوع یک فقره درگیری در پمب بنزین منطقه شلمان و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع خبر داد.

گیل خبر/ به نقل از ایسنا:سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور امروز 28 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در پمب بنزین منطقه شلمان شهرستان لنگرود و متواری شدن ضارب، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل و بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پراید حین سوختگیری در پمپ بنزین با هم درگیر شده و در این نزاع ۱۱ نفره یکی از طرفین با ضربات چاقو به قتل رسیده است، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته، عاملان نزاع و درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه یکی از متهمان در تحقیقات پلیس به قتل مرد ۲۳ ساله اعتراف کرد، گفت: قاتل ۲۲ ساله به همراه دیگر متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان کنترل خشم و بردباری را عامل پیشگیری بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و تصریح کرد: آموزش و مدیریت خشم در پیشگیری از جرائم خشن، تاثیر بسزایی دارد.