به عنوان یکی از نمایندگان اصلی گیلان؛
۱۴۰۲/۱۱/۲۸ ۱۳:۳۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

گیل خبر/ بازارمج رضوانشهر به عنوان یکی از نمایندگان اصلی استان گیلان با بیش از 10 غرفه فعال در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ تهران حضور داشت.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد گردشگری کشور که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در فضایی به وسعت ۶۰ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۹۰۰ غرفه برپا شد، فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با صنعت گردشگری، خدمات سفر و صنایع وابسته است.

بازارمج رضوانشهر با هدف توانمندسازی، خلاق سازی و بروزرسانی و همچنین بازآفرینی کسب و کارها و تولیدات محلی و خانگی، علاوه بر ساماندهی دستفروشان سطح شهر، رونق اقتصادی منطقه و حفظ فرهنگ بومی و محلی منطقه، موجب افزایش و سهولت استفاده مردم از محصولات غذایی سالم و محلی شده است.

همچنین در این نمایشگاه که موجب آشنایی استان های دیگر با الگوی موفق بازارمج بوده است تقاضای راه اندازی بعنوان یک بازافرین در جهت اقتصاد محلی روستایی در مناطق و استان های دیگر ایران نیز افزایش پیدا کرد.

روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا و سریلانکا از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور داشتند. همچنین، گروه‌ها و شرکت‌های گردشگری از شهرهای مسکو، کازان و سن‌پترزبورگ و از کشورهای مالزی، تاجیکستان اندونزی، تایلند، عراق، تونس و ازبکستان نیز به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور داشتند.

گفتنی است به همت شهرداری و شورای شهر رضوانشهر، علاوه بر آن که جشنواره‌های سه روزه «بازارمج شهر بهشت» با استقبال گسترده و پرشور قریب به بیست هزار نفر از هم‌استانی‌ها و میهمانان گیلان در رضوانشهر برگزار شده است، از چندی قبل، راسته خلاق بازارمج رضوانشهر با هدف توانمندسازی، خلاق سازی و بروزرسانی کسب و کارها و تولیدات محلی و خانگی با 34 غرفه در این شهر به صورت دائمی راه‌اندازی شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code