معاون پارلمانی رئیس جمهور در رشت:
۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۱۲:۵۰ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

معاون پارلمانی رئیس جمهور انتخابات ۱۱ اسفند را روز قدرت‌نمایی جمهوری دانست و گفت: دشمنان ایران اسلامی از طریق جنگ روانی و القای نا امیدی در جامعه سعی در حضور کمرنگ مردم پای صندوق‌های رای دارند ولی در روز ۱۱ اسفند استکبار خواهد فهمید که نمی‌تواند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کند.

گیل خبر/  به نقل از فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در دومین سالگرد سردار فرهنگ و رسانه، جانباز شهید محمود عاطفی در تالار مرکزی رشت انتخابات ۱۱ اسفند را روز قدرت‌نمایی جمهوری دانست و اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی از طریق جنگ روانی و القای نا امیدی در جامعه سعی در حضور کمرنگ مردم پای صندوق‌های رای دارند ولی در روز ۱۱ اسفند استکبار خواهد فهمید که نمی‌تواند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه گیلان مهد سرداران و شهیدان است، گفت: وجود هشت هزار شهید و شهدایی همچون شهید املاکی، خوش‌سیرت و عاطفی نشان دهنده ولایتمداری مردم دیار میرزا کوچک‌خان جنگلی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به خستگی‌ناپذیر بودن شهید محمود عاطفی افزود: شهید عاطفی با وجود دردهای ناشی از جراحت دوران دفاع مقدس همواره پای کار رسانه بوده و در بسیج سازمان صدا و سیما اقداماتی ماندگار انجام داد که به جهاد تبیین وقایع دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بسیار کمک کرد.

حسینی نقش شهید محمود عاطفی در بازگویی اتفاقات جنگ ۳۳ روزه لبنان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: شهید عاطفی در جنگ ۳۳ روزه لبنان علیه رژیم صهیونیستی در بازگویی آن روزها نقش بسیار مهمی داشته و بسیاری از جنایات استکبار علیه ملت‌های مسلمان را برای جهانیان نشان دادند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ولایتمداری شهدایی همچون شهید محمود عاطفی تصریح کرد: مشتری مردان الهی خدا بوده و شهدا پاداش خود را از پروردگار خواهند گرفت زیرا این یک وعده حق و الهی است ولی بودند افرادی که بعد از دوران دفاع مقدس راه را گم کرده و گمراه شدند و بعضا علیه نظام مقدس موضع‌گیری کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه برای حفظ انقلاب اسلامی شهدای بسیاری خون خود را فدا کردند، افزود: چه مادران و پدران شهدایی که دلتنگ فرزند شهید خود بوده و حتی برخی از خانواده شهدا هنوز منتظر پیکر فرزند خود هستند و این گواه بر فداکاری مردم ایران است.

حسینی با اشاره به نقش رسانه در بازگو کردن ماهیت وحشی‌گری رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: امام راحل (ره) در روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی خوی سلطه‌گری و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و آمریکا را بارها اثبات کردند ولی اکنون‌بعد از گذشت ۴۵ سال جهانیان به این نتیجه رسیدند که رژیم صهیونیستی و استکبار از هیچ جنایتی برای رسیدن به منافع خود دریغ نمی‌کند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code