۱۴۰۲/۱۱/۲۵ ۰۸:۴۴ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 2 دقیقه

سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز در اثر قدامات خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد. عقلی در ادامه گفت: در حال حاضر آتش سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریعترین زمان ممکن خط لوله تعمیر شده و به سرویس باز گردد. او گفت: خوشبختانه در اثر این انفجار به کسی آسیبی نرسیده است و همکاران شرکت ملی گاز در حال مدیریت موضوع و تعمیر خط لوله و بازگرداندن خط لوله به مدار سرویس هستند.

گیل خبر/ به گزارش «انتخاب»، در ساعات اولیه بامداد امروز، انفجاری در خط لوله گاز سراسری در استان چهارمحال و بختیاری رخ داد که موجب قطع گاز در برخی روستا‌های کشور شد.

سعید عقلی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در این خصوص گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز در اثر قدامات خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد.

عقلی در ادامه گفت: در حال حاضر آتش سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریعترین زمان ممکن خط لوله تعمیر شده و به سرویس باز گردد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: خوشبختانه در اثر این انفجار به کسی آسیبی نرسیده است و همکاران شرکت ملی گاز در حال مدیریت موضوع و تعمیر خط لوله و بازگرداندن خط لوله به مدار سرویس هستند.

علی خاطرنشان کرد: وزیر محترم نفت از ساعات اولیه وقوع حادثه در دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران حضور یافت و جلسه ستاد بحران را با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد شرکت تشکیل داد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده در کنترل مصارف، در حال حاضر مشکلی در تامین گاز شهر‌ها وجود ندارد گفت: مشکلات اندک ایجاد شده در روستا‌های اطراف محل انفجار به سرعت و پس از تعمیر خط لوله برطرف خواهد شد. ضمن اینکه سوخت مایع مورد نیاز و LPG در این منطاق فراهم شده و در اختیار روستا‌های مورد نظر قرارخواهد گرفت؛ لذا مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

طبق اعلام شرکت ملی گاز ایران، در ساعات اولیه وقوع حادثه تیم‌های امدادی و عملیاتی شرکت ملی گاز ایران به منظور اجرای تدابیر ایمنی و عملیات تعمیرات خط به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آمادگی تیم‌های عملیاتی این شرکت و حضور در محل وقوع حادثه انفجار خط لوله سراسری، گفت: آتش‌سوزی مهار شده و عملیات بازسازی خط لوله و بازگرداندن آن به سرویس در سریعترین زمان ممکن در دستور کار است، همچنین برای روستا‌های اطراف خط لوله که دچار قطعی گاز شده‌اند سوخت جایگزین و LPG به حد کافی تامین شده است لذا مردم نگرانی از بابت قطع گاز نداشته باشند

 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code