۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۱۷:۱۲ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک در این مسیر ایجاد شده است.

گیل خبر/ به گزارش ایسنا:غلامعلی نیک فهم، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۸ لغایت ۲۱ بهمن ماه سال جاری، شاهد ورود ۲۸۹ هزار و ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان گیلان هستیم.

وی همچنین از خروج ۲۲۶ هزار و ۱۰۳ دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور خبر داد و افزود: شاهد رشد ۸۵ درصدی ورود به استان و ۴۴ درصدی خروج از استان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود ۱۲۶ هزار و ۶۴۴ خودرو به استان و خروج ۵۴ هزار و ۵۰۷ خودرو از استان از محور آزادراه قزوین - رشت و بالعکس، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۴۸ درصد افزایش در ورود و پنج درصد افزایش در خروج از استان از این محور داریم.

نیک فهم همچنین تردد ورودی به استان از محور رامسر - چابکسر را ۹۲ هزار و ۳۱۳ خودرو دانست و یادآور شد: تردد خروجی از محور چابکسر - رامسر نیز ۹۱ هزار و ۸۶۶ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور سراوان به امامزاده هاشم فوق سنگین است، اضافه کرد: ۱۰ کیلومتر ترافیک ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین به ترافیک سنگین در محدوده شهر رودبار(شمال به جنوب) اشاره کرد و گفت: تردد در سایر محورهای برون شهری استان به صورت روان در جریان است.