۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۲۱:۴۹ چاپ زمان مورد نیاز برای مطالعه: 1 دقیقه

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان ورود خودرو به گیلان طی ۷۲ ساعت گذشته گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و بر اساس آمار ۲۳۸ هزار و ۸۰۶ خودرو از مبادی ورودی گیلان وارد استان شدند.

گیل خبر/ به گزارش فارس:غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان امروز با اشاره به میزان ورود خودرو به گیلان اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته و بر اساس آمار، ۲۳۸ هرار و ۸۰۶ خودرو از مبادی ورودی گیلان وارد استان شدند.

وی از خروج بیش از ۱۶۱ هزار خودرو به گیلان در چند روز گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی ۷۲ ساعت گذشته ۱۶۱ هزار و ۶۱۸ خودرو از مبادی خروجی گیلان از جمله محور رودبار_منجیل خارج شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان بیشترین میزان ورودی خودرو به گیلان را از سمت آزادراه قزوین_رشت دانست و بیان کرد: بر اساس آخرین داده‌های آماری ۱۲۶ هزار و ۱۰ خودرو از سمت آزادراه قزوین_رشت و ۶۹ هزار و ۲۲۵ خودرو از سمت محور رامسر_چابکسر وارد گیلان شدند.

️ نیک‌فهم با تاکید بر حضور تمامی نیروهای راهداری در تمامی محورهای ورودی گیلان افزود: به دلیل تعطیلات چند روزه شاهد حضور بیشمار مسافران به گیلان بودیم و در راستای رفاه حال مسافران، نیروهای راهداری در محورهای ورودی استان حضوری فعال داشتند.